Per Johansen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå har det begynt å komme litt innhold på hjemmesiden: http://www.bodoairshow.no/wp/ Under fliken Program står det hvilke fly som er klare for showet. Forhåpentligvis vil den siden bli fyldig etterhvert. Autofil-Larsen skal være konferansier, og får med seg Rolf Liland i speaker-teamet. Tilknyttet flyshowet skal det foregå en festival: Bodø Air and Space Festival 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det var fint med noen linker. Jeg og en kammerat kommer oppover fra Vestlandet på fredag, og blit til søndag på kvelden. Hadde vært kjekt hvis det var fler fra forumet her som kunne møtes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vurderer å trå til med et FS treff på Peppes i forbindelse med Bodø Airshow. Vanligvis har tradisjonen vert at vi har hatt slike treff på fredag, men denne gangen vurderer jeg Lørdag slik at vi kan få med flest mulig tilreisende også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jeg er CCA i bodø, så jeg er der garantert. Gleder meg sinnsykt! Var på rygge airshow med forsvaret også, og det var helt knall. Skal ihvertfall sørge for å ha med kamera på jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Gudmundsen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet når på dagen programmet starter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tidsplanen kommer vel når alt er på plass,noen uker i forveien tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Da er turen booket tur retur begge dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Otto Fredriksen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Håper jeg får anledning til å reise opp til Bodø. Ønsker også en tur innom luftfartsmuseet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Da er turen booket tur retur begge dager. Kjekt å se at det blir noen forum-medlemmer der oppe. En venn av meg samt meg selv har booket både fly og hotell for lenge siden. Dette blir kjempekjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vi i Bodø Flyklubb planlegger uteservering av øl borte ved klubbhuset. Husk å ta turen dit :grin:. Blir kanskje grill også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det hørtes artig ut Ragnar, må vel en tur innom der ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Da var overnattinga ifra Fredag til Søndag bestilt Begynte å ble lite ledige rom. Av 7 hoteller var det tre hoteller som enda hadde ledige rom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som vet om det blir flygende oppvisning begge dager, eller den ene av dagene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 De har i det minste fått ordnet seg et ordentlig F-16 display. Mangler bare en Typhoon nå så er det mer eller mindre akkurat det samme programmet som på Rygge i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Da blir det antakelig til en klassetur ned til flyshowet den helga Å som jeg gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Detta blir STOOORT!!!!!! * Det norske Luftforsvaret stiller med sine kapasiteter * Det finske luftforsvarets diplay team ”The Midnight Hawks” * Fra Danmark kommer to F-16 * Skandinavias eneste flygende Thulin A/Bleriøt XI * Tiger Moth * DHVampire * JAS Gripen kommer * Flere vetanfly * Dragrace med F-16 * Microfly Av det jeg har fått med meg så kommer Dakota Norway opp med DC3 og 2x Harvard, Nederland og Belgia med F-16 Solo display team, Yakkes Foundation kommer, Aerostars kommer, Gripen, RNoAF med det de har tilgjengelig. Så kan man jo håpe at SAS eller Norwegian kommer med RRA/RRB eller NOB/NOC og Widerøe med WDE. Tipper på at NATO kommer med AWACS og USAF med KC-135. Personlig tror jeg dette blir større en Rygge Air Show! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva med P-51 mustang og spitfire? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Siden Warbirds Of Norway som regel er sterkt representert på slike stevner, og Biltema-flyene også pleier å stille opp blir det nok mye slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Tror Starfighterens Venner skal vise frem sin starfighter også. Og at Eurofighter kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Stemmer Schjetne Starfighteren skal etter planen takse på flyshowet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Blir nok meget mange YAKs og se tipper jeg. Aerostars kommer opp, YakNorway har sagt de ønsker å komme, Yakkes Foundation kommer opp, og Warbirds of Norway har vel en YAK så de kommer vel til å komme med en. Samt mange andre veteranfly. Tror dette blir meget stort... Får bare håpe at de får en Eurofighter og evt en AWACS opp også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Wow! Jett om jeg skal! Mye snacks som man må få med seg Kommer kanskje flyvende selv nedover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Blir nok meget mange YAKs og se tipper jeg. Aerostars kommer opp' date=' YakNorway har sagt de ønsker å komme, Yakkes Foundation kommer opp, og Warbirds of Norway har vel en YAK så de kommer vel til å komme med en. Samt mange andre veteranfly. Tror dette blir meget stort... Får bare håpe at de får en Eurofighter og evt en AWACS opp også. [/quote']Blir jo akkurat det samme programmet som på Rygge da jo...med unntak av Midnight Hawks... Litt usikker på om jeg skal ta en dagstur eller lignende oppover...få dem til å booke en MiG-29 eller en Flanker, så kommer jeg med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vi i Bodø Flyklubb planlegger uteservering av øl borte ved klubbhuset. Husk å ta turen dit :grin:. Blir kanskje grill også. Genialt! Da har man noe å gjøre mellom de spennende innslagene. Mao. veldig mange pils etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Å fy faen. Det ser ut som jeg er utenbys den helga. Jeg må slutte med den der jævla politikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Magnus. har du enda ikke oppdaga at politikk er starten til alt det onde i verden? :grin: Ironi for de av dere som ikke skjønte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Foshaug Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet noen om de har tenkt å ha flyging en eller begge dagene? Begynner å haste med å finne ut av overnatting og sånt, så det hadde vært ekstremt nyttig å vite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vil tro det skal være flyving begge dagene ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet noen om de har tenkt å ha flyging en eller begge dagene? Begynner å haste med å finne ut av overnatting og sånt' date=' så det hadde vært ekstremt nyttig å vite.. [/quote'] Programmet blir identisk begge dagene, etter hva jeg har hørt. Selvsagt med forbehold om vær o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 så tre f-16 i formasjon i dag på skolla og de kom jævla lavt måtte holde meg for øra og den miterste tok på affterburn og crusa fra de andre og så kom det mange flere som tok low pass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.