Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng siden 23. jan. 2019 i alle områder

  1. 1 poeng
    Ved å fly manuelt er man helt avhengig av å gi throttle inputs for å kompensere. Dersom A/T er innkoblet vil denne korrigere etter bevegelsen har skjedd. Ergo får du feil utgangspunkt for å fly manuelt. Spesielt under en approach. Under approach sier vi throttle for pitch og pitch for speed. Altså bruker vi ikke throttler for å styre farten, men derimot for å justere gjennomsynk i lufta. Stikka blir brukt for å styre speeden din. Ergo - Flyr du for sakte pitcher du ned, da vil farta øke osv... Prøv og se litt på ekte cockpit videoer av 737 under landing, så tror jeg du får ett mer realistisk bilde på hvordan en approach utføres Dette er en generell forklaring. Rent spesifikt for 737 er det selvsagt Pilot Operating Handbook som beskriver hva som skal gjøres ved en automatic landing (autoland) hvor A/T og autopilot kan styre flyet helt til man har forlatt rullebanen og står på taxiway.
  2. 1 poeng
    Kjøpte en haug med AirPorts og diverse. Mye å spare hvis en kjøper stort har ikke PC engang jeg men delene kommer forhåpentligvis 22 februar
  3. 1 poeng
    Med en tom maskin uten passasjerer og med minimalt med fuel så blir det fort rene rakettene. Vet ikke om det en gang finnes performance data for sånt. Prøv en avgang med PMDG 777-200ER, uten passasjerer og nesten helt tom for fuel. Rene raketten og med en vanvittig performance De halsbrekkende stuntene i videoen går nok i realiteten kun an i en simulator
  4. 1 poeng
    Og her er mitt forsøk på samme approach
  5. 1 poeng
    Ble inspirert av denne videoen. Så tester ut VOR-A approach nå
Vinnerlisten er satt til Oslo/GMT+01:00
×