Gå til innhold

Andrew Thomsen

Bidragsyter
  • Innholdsteller

    9 652
  • Ble med

  • Siste besøk

  • Dager vunnet

    105

Andrew Thomsen vant sist dagen den 4. juni

Andrew Thomsen hadde det mest likte innholdet!

1 følger

Om Andrew Thomsen

  • Bursdag 09. nov. 1963

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Andrew Thomsen's Achievements

827

Nettsamfunnsomdømme

  1. Kjent problem dette. Jeg har mange ganger fått kjeft fordi AoN tilsynelatende ikke var "i orden". I ettertid viste det seg at andre utviklere hadde litt å ta igjen.
  2. Det er ganske enkelt. Se mitt svar på første innlegg. Fortell meg deretter hva jeg skal si og ikke skal si. Til slutt ender det opp med at jeg ikke kan si noe som helst. Not going to happen.
  3. Ikke alt som stemmer med vestlige såkalte "medier" - selvsagt er det business as usual fra land som ikke er instruert til å "hate" Russland.
  4. Det er mye terreng på både ENBR (rullebanen er berg og dalbane) og på ENBO (med masse berg og skråninger overalt i det militære området). Jobbet hardt selv for at dette skulle bli gjengitt sånn noenlunde, tror jeg la inn 40+ skråflattens på ENBO for AoN, puuh for et slit.
  5. Skudd i blinde: Du har ikke ORBX AI trafikk i gang? De har slikt i enkelte scenerys, og det kan slås av i settings.
  6. Det "grønne skiftet" er ingenting annet enn "den grønne avgunnen". Som et eksempel nevnes aldri at en vindturbin har en effektivitetsfaktor på rundt 30%, kontra vannkraftverk som ligger på rundt 86%. Vedlikeholdskostnader snakkes det heller ikke om. Og nå halter hele Eurompa pga grønn toskeskap - og hvem betaler? Jo - vi gjør det. Men for å komme til poenget, jeg har i egenskap å være maritim elektro automasjonstekniker siden 80 tallet en viss feeling med batterier (som koster minst like mye å produsere som "ugrønne" ting)... og du får meg aldri inn i et batteridrevet fly. Jeg kan dog snakke positivt om radiostyrte helikoptre. Der står jeg i alle fall trygt på bakken når batteriet svikter :-p
  7. Å få de til å bli stille er umulig. De nye flyene jeg ønsker er da selvsagt ikke turboprop. Ellers, for min del, to-tre dager før suset i ørene forsvinner.
  8. Var ikke en påskehare å se i området etter den flighten, alle var i skjul med bandasjer rundt ørene.
  9. Flyr nå mye med de for tiden (300 muligens) - i alle fall til og fra Florø. De gamlingene er i alle fall stillere enn Q400 - får vondt i ørene av de; det ringer i ørene to kvelder etterpå en flight. Flydd mye i corona tider med den nye ERJ'en, og den liker jeg, bortsett fra setene. Men det er tortursetene WIF bestiller, ikke Embraer sin feil. Uansett hater jeg og ørene mine turboprop som passasjer, så jeg håper på nye fly som er først og fremst stillere. Mitt skrog tåler ikke mer i sin ungdom nemlig😇😂
  10. Et fly som fullt og helt er bygget fra starten av som fly by wire kan jeg sette meg i. 737 Max er ikke dette, men et eksperimentelt lappverk.
  11. Ja sier det igjen, flyr mye med både WIF, SAS og NAX for tiden (real-life), og vil helst ikke sette meg inn i et fly som i utgangspunktet er aerodynamisk ustabilt hvorpå problemene løses med software. Skyt meg om jeg ble litt off-topic (igjen) 😉
  12. Ikke det billigste adventslyset som kommer ut av etterbrenner'n, men skitt la gå.
  13. Den spøken er ganske så passende, og modellen førsteklasses!
  14. Intet her, bruker gmail. Slo forøvrig av alt av varsling i går da jeg ikke trenger bli mast på pr. mail... logger inn og sjekker når JEG har lyst 🙂
  15. De fleste av oss er aldri på spesifikke flyplasser real-life, hvilket er min tankegang i AoN: Glatt eller matt, hvem vet? Bare bygget ligner OK er det bra nok, om et dørhåndtak mangler, ringer jeg Byggmakker.
×
×
  • Opprett ny...