Gå til innhold

Kjetil WombiiActual

Bidragsyter
  • Innholdsteller

    582
  • Ble med

  • Siste besøk

  • Dager vunnet

    99

Kjetil WombiiActual vant sist dagen den 18. september

Kjetil WombiiActual hadde det mest likte innholdet!

3 følgere

Om Kjetil WombiiActual

  • Bursdag 19. mai 1985

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Kjetil WombiiActual's Achievements

  • Helpful Rare

Recent Badges

1,2k

Nettsamfunnsomdømme

  1. \AppData\Local\Packages\Microsoft.LimitlessBeta_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Sjekket et par av mine addons. Biome polygon fra 2020 fungerer i tech alpha.
  2. Næmmen der er jo hangarene mine. Flotte screenshots.
  3. Oppdatering til ENLK ble inkludert i sim update 15 i mai, men jeg glemte å poste changelog her. 1.0.2 (sjekk at world update 15 er oppdatert i content manager). - Third party mod light exclude. - Fixed tower screen textures. - Updated Sweeper LOD00 and fixed floating sweeper between garages. - Updated fire truck. - Ramp 3+4 changed to small type. - Fixed airport sign emissive color. - Changed vehicle and gate scripts. Moved door trigger for hangar. - Fixed number of centerline stripes RWY. Oppdateringen for brannbilen inkluderer simulering av vanntanknivå når den kjører branntrening med indikatorlys på siden, animert vannkanon og flombelysning.
  4. Det har blitt lagt ut en forum tråd på det offisielle forumet der man kan foreslå utviklere man gjerne vil se i marketplace, for å hjelpe marketplace teamet med å prioritere søknader blant køen som er ca 1700 lang. https://forums.flightsimulator.com/t/msfs-marketplace-program-which-of-your-favorite-3rd-party-devs-do-you-want-to-see/
  5. For custom lys istedenfor å bruke lysfunksjonen i taxiways så kan du bruke "light row", eventuelt i kombinasjon med Light Preset. Light row tegnes opp på samme måte som paintedlines og lar deg velge mellom forskjellige presets. Standard edge taxilights ligger allerede i lista default, men ved å gå i airport properties (der du setter navn og deletes) så kan du lage egne presets.
  6. I lofoten er gule sirklingslys alltid på og hvite blink slås på når pilot ber om det. Dersom du ønsker å bruke mastene fra WU15 ENLK i scenery editor så begynner navnene med wENLK_mast_appch_ Gule sirklingslys + hvit sequenced flashing, nord. (har bare funnet 6 av 7?) Den midterste av lampene i første rekke av approach lys på nordenden har også sequenced flashing. 13 hvite sequenced flashing sør
  7. Det blir mer fiksing av grunnleggende feil enn å forbedre flyplasser i alle fall. Ikke helt det vi hadde håpet på. Jeg gjør en test med KYIP der flyplassen de siste årene har fjernet og kortet ned rullebaner. Slike ting kan man fikse. Men det er fortsatt versjon 0.1, så håper på endringer
  8. World hub er prosjektet som vi har ventet på i noen år. Jeg var heldig nok til å få en invitasjon til closed alpha test. World hub skal i teorien la hvem som helst fikse defaultflyplasser, og hvis det ikke er noe alvorlig galt vil de bli tilgjengelig i simmen. Det er dessverre veldig begrenset hva man kan gjøre, og det er veldig mye jobb å gjenbruke eksisterende prosjekter. Ting som ikke støttes (i alle fall foreløpig): - Terraforming, inkludert runway profile - Rectangles - Light presets for custom lysoppsett - exclusionrectangles - Bruk av ground materials annet enn et veldig lite spesifikt utvalg. - Bruk av scenery objects og simobjects, verken default eller custom. - Worldscripts. I praksis fungerer det slik at man kan "sjekke ut" en flyplass og man har da enerett på å jobbe med den i noen uker. Man laster ned eksisterende prosjekt og åpner det i en begrenset versjon av scenery editor. Dette prosjektet lastes så tilbake igjen på worldhubsiden. Merk at man har ikke lov til å bruke disse prosjektfilene til andre ting enn worldhub, selv om det ville være veldig kjekt å kunne få en startpakke basert på defaultflyplassen og bruke det til større prosjekter.
  9. Oppdatert til 2.0.15 WU15 compatibility fix Ryddet trær, flyttet markings, flyttet runways, endret bredde på runway, skjult noen fly på satelittfoto. Økt lengde på noen jetways.
  10. Har ikke fått noen bugreports på denne, men har sett noen småting selv som jeg vil prøve å fikse denne uken. Hvis noen har funnet problemer så sleng de gjerne inn her - Småfeil på skjermer i tårnet - Endrer parking 3 og 4 til ramp_ga_small for å bedre skille GA og rutetrafikk AI - Kant rundt flyplassnavnskilt som av ukjent grunn ble hvit istedenfor lilla i siste export - Flytte aktiveringspunkt for hangardør
  11. Sim problem som ikke noen gang ser ut til å ville bli fikset. Skjer fordi lysene lastes inn og låses i høyde basert på low LOD terreng når man kommer langveis fra. Eneste som hjelper er å øke terrain LOD og Off-screen terrain pre-caching innstilling.
  12. Jeg tror spørsmålet ditt forsvant. Første post har bare et screenshot. Hva var spørsmålet? Fargen på bygningene varierer litt på bilder i virkeligheten fordi noe er nymalt og noe er ikke. Det er også en farge som varierer veldig i nyanse i forskjellig lys. Her er et bilde fra Juli.
  13. Antar at du har denne installert, for det du ser der er ikke world update flyplassen. https://flightsim.to/file/29799/leknes-regional-airport-enlk
  14. Den nye versjonen av A320 neo(av inibuilds) er nå inkludert i SU14 beta. Ny modell, ny logikk og 120 siders manual. Jeg er ikke airbus expert, så jeg har ikke så mye å si angående hvor nøyaktig den er, men ser i alle fall at modellen er betydelig annerledes enn Asobo sin.
×
×
  • Opprett ny...