Morten Haughom Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vi har den glede å meddele at du er valgt ut som AFIS-aspirant i Avinor. Ansettelsesbrev vil bli tilsendt i løpet av kort tid. Vær vennlig å gi beskjed hvis du likevel ikke er interessert i stillingen så snart som mulig. Med vennlig hilsen Ragnar Bjørkhaug Ned til Røyken den 15 august ! Gleder meg til å ta fatt på en utdannelse som er midt blinken for meg!!! Det blir en aldri så liten "skærp'en" til helga!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer Morten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer Morten! Tror nok du har en morsom og artig tid i vente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Flott Morten! Regner med du hiver deg i tårnet på VATSIM på våre fine AFIS plasser rundt om i finnmark etterhvert Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det var hyggelig! Lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer! Da ses vi kanskje på Røyken da.... Mvh, Kjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer så mye!!! Hadde tenkt å slenge inn en søknad på aspirant kurset jeg også. Angrer på at jeg ikke gjorde det. Får se ved neste korsvei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det var da kjempehyggelig.. Gratulerer Morten og lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Flottings! Når er du "in action"? Kanskje jeg stikker innom i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratttis! Hva er AFIS egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Herlig! Grattulerer, du har mitt ord på at jeg kommer på besøk så snart PPL-A er i boks, snakkes da! Hva er AFIS egentlig? Les mer om hva AFIS er her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Aerodrome Flight Information Service eller lokal flygeinformasjonstjeneste om du vil. Mvh, Kjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk alle sammen!! Jeg gleder meg til høsten allerede. Regner med du hiver deg i tårnet på VATSIM på våre fine AFIS plasser rundt om i finnmark etterhvert Jepp Freddy! Jeg ser faktisk for meg at trening på VATSIM som controller kan være til god hjelp under utdannelsen. Når er du "in action"? Kanskje jeg stikker innom i sommer Herlig! Grattulerer, du har mitt ord på at jeg kommer på besøk så snart PPL-A er i boks, snakkes da! Det hadde vært veldig hyggelig Eirik og Ivar Såfremt ikke timeplan og pensum forhindrer meg, skal jeg til Geiteryggen i september, håper å treffe masse forum folk der! Da ses vi kanskje på Røyken da.... Er du også blitt tatt opp Kjell? Hvis så, gratulerer!! Og vi sees absolutt på Røyken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer. Er du også blitt tatt opp Kjell? Hvis så, gratulerer!! Og vi sees absolutt på Røyken! Kjell ble vel tatt opp for ca en mannsalder siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og så akkurat da jeg bare skulle til og si gratulerer med artig artikkel om tørkerom med innhold i Forsvarets Forum... da får det bli dobbel-gratulerer, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer Morten. Knallbra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer så mye! Da snakkes vi vel kanskje på telefonen etter hvert... Hilsen Trond Flygeleder, Bodø kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Grattis Morten ...skal til Vardø i sommer kanskje jeg tar meg en tur innom hvis det er greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kjell ble vel tatt opp for ca en mannsalder siden. Halv, Anders! Halv!!!!.... Noen må jo øse av sine kunnskaper for de lærenemme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer så mye Morten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Grattis Morten. Er det ikke herlig å nå målet man har satt seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Får slenge meg på gratulasjonene jeg også. Gratulerer, og lykke til med utdanningen. Det høres spennende ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer så mye, stå på videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Grattis Morten. Da kan du kanskje hjelpe Lasse H slik at han greier å lande på flystripa neste gang NRK er på besøk hos han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer ja! Og hjertelig velkommen til Røyken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Veldig bra, Morten! Gratulerer - og gratulerer med nok et medieoppslag om tørkerommet, selv om det var senior som spilte hovedrollen i artikkelen i Forsvarets Forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Gratulerer Morten! Gi oss gjerne et lite innblikk i hvordan utdannelsen går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Grats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.