Sauron Skrevet mandag klokken 08:26 Del Skrevet mandag klokken 08:26 Hei! Noen tips om hvor man bør kjøpe MS2024 fra? Eller for å spørre på en anne måte, hvor kjøper dere MSFS2024 fra? Når MSFS2020 kom kjøpte jeg min versjon fra Komplett, men hadde problemer i ettertid (som til slutt løste seg) når jeg skulle installere på nytt. Kanskje lurt å kjøpe direkte fra Microsoft Store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet mandag klokken 09:12 Del Skrevet mandag klokken 09:12 Microsoft Store her. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet mandag klokken 10:40 Del Skrevet mandag klokken 10:40 Steam 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet mandag klokken 10:56 Del Skrevet mandag klokken 10:56 Steam. Har aldri hatt problemer med MSFS 2020 der, og leser stadig om disse XBox-feilene som folk sliter med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet mandag klokken 12:19 Del Skrevet mandag klokken 12:19 Jeg kommer til å kjøpe den direkte fra MS Store. Blir standard versjon på meg, da de få flyene som kan være interessant i de andre utgavene skal kunne kjøpes separat. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Kristian Julseth Skrevet mandag klokken 12:56 Del Skrevet mandag klokken 12:56 Steam 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet mandag klokken 17:17 Premium Medlem Del Skrevet mandag klokken 17:17 Steam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet mandag klokken 19:17 Del Skrevet mandag klokken 19:17 MS Store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet mandag klokken 20:12 Premium Medlem Del Skrevet mandag klokken 20:12 MS Store . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet tirsdag klokken 10:24 Del Skrevet tirsdag klokken 10:24 Steam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet tirsdag klokken 12:49 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 12:49 MS Store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet tirsdag klokken 14:56 Del Skrevet tirsdag klokken 14:56 Steam. Ikke noe surr med log in, reaktivering, huske hvor, hva, etc. Usikker på hvilken versjon siden alt fra 2020 følger med til 2024. Der hadde jeg deluxe versjonen, så da har jeg vel mye av det de dyrere versjonene i 2024 inneholder selv om jeg går for standard utgaven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet tirsdag klokken 15:16 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 15:16 Denne gang ble det Steam. Kjøpte de luxe utgaven. Prøvde først Microsoft Store, men det var tregt og jeg avbrøt. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet tirsdag klokken 16:52 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 16:52 === Full nedlastning her, for tiden laster den ned og aktiverer pakker, men det tar tid. 16 % så langt.!👍Fullført.!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet tirsdag klokken 16:55 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 16:55 Hvordan kommer man forbi connecting to X box network? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet tirsdag klokken 17:11 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 17:11 Loading-tid: Kjent feil, jobbes med. Ikke gjør som meg og start på nytt etter du er inne. Da må man gjennom samme røkla igjen. Fikk opp 6 fly, mangler en drøss, så her er det mye avvik server-side. Hehe, jeg blir like overrasket hver gang når dag0-installasjoner har en drøss av problemer. Burde lært meg snart at dette er en del av gamet, men neida, like irritert hver gang... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet tirsdag klokken 17:48 Del Skrevet tirsdag klokken 17:48 36 minutter siden skrev Torbjørn M: Loading-tid: Kjent feil, jobbes med. Ikke gjør som meg og start på nytt etter du er inne. Da må man gjennom samme røkla igjen. Fikk opp 6 fly, mangler en drøss, så her er det mye avvik server-side. Hehe, jeg blir like overrasket hver gang når dag0-installasjoner har en drøss av problemer. Burde lært meg snart at dette er en del av gamet, men neida, like irritert hver gang... Så det lønner seg kanskje å la den laste seg ferdig, også vente til problemer løses?😬 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet tirsdag klokken 17:58 Del Skrevet tirsdag klokken 17:58 Steam. Men tar seg goooood tid å installere ja.... er alltid trøbbel på dag 1. Litt rart at ingen lærer... men jaja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet tirsdag klokken 18:23 Del Skrevet tirsdag klokken 18:23 Har stått på 97% en halvtime nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet tirsdag klokken 18:32 Del Skrevet tirsdag klokken 18:32 Microsoft Flight Simulator Support Update We are aware of user reports of long initial loading times into Microsoft Flight Simulator 2024. With so many users initializing the sim concurrently, we have a large number of server requests. We are working to help resolve the issues as soon as possible. For users whose initial load is past 90% and no longer progressing, we recommend a reboot. Otherwise we advise waiting to allow the loading to proceed as normal. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet tirsdag klokken 18:41 Del Skrevet tirsdag klokken 18:41 16 minutter siden skrev MagTvei: Har stått på 97% en halvtime nå.. Samme her. Prøvde restart. Stått sånn i 5min nå. Får heller ta opp kampen i morgen. Fatter ikke at de ikke gikk for en pre-load løsning. HAdde redusert server load betraktelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet tirsdag klokken 19:07 Del Skrevet tirsdag klokken 19:07 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet tirsdag klokken 19:08 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 19:08 OBS OBS. Den lager ikke samme mappeskulptur som i 2020. Den spør heller ikke hvor du vil innstalere den. Jeg har den nu på C:\ og den viser ikke moen mapper. Det jeg gjør er å avinnstalere, og innstalerer på nytt på D:\ disken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet tirsdag klokken 19:14 Del Skrevet tirsdag klokken 19:14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet tirsdag klokken 19:15 Del Skrevet tirsdag klokken 19:15 Skulle tro at Microsoft med all verdens tilgjengelige ressurser i Azure/Cloud skulle klare å (i alle fall midlertidig) skalere opp serverne sine til å klare å ta unna trafikk. Er vel bare å vente til i morgen til det aller verste trykket har lagt seg før man får lov til å teste simulatoren... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet tirsdag klokken 19:15 Del Skrevet tirsdag klokken 19:15 Tydelig at ting er overbelastet. Får ikke en gang oppdatert apper i MS Store nå. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet tirsdag klokken 19:20 Del Skrevet tirsdag klokken 19:20 Fikk lastet ned ganske så raskt via Microsoft Store. Kommet inn i spillet og surra litt rundt, men kun DA62 og et heli tilgjengelig per nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet tirsdag klokken 19:22 Del Skrevet tirsdag klokken 19:22 6 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo: Tydelig at ting er overbelastet. Får ikke en gang oppdatert apper i MS Store nå. Ryktes at 90% av ansatte hos Asobo og deployment-teamet hos MS fikk grått hår i kveld. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet tirsdag klokken 19:25 Del Skrevet tirsdag klokken 19:25 Flere der som har blitt skallet også etter i kveld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet tirsdag klokken 19:54 Premium Medlem Del Skrevet tirsdag klokken 19:54 Staem gikk fort til 97% sen var de stop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.