Gå til innhold

Hvor kjøper dere MS2024?

Sauron

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen tips om hvor man bør kjøpe MS2024 fra? Eller for å spørre på en anne måte, hvor kjøper dere MSFS2024 fra? Når MSFS2020 kom kjøpte jeg min versjon fra Komplett, men hadde problemer i ettertid (som til slutt løste seg) når jeg skulle installere på nytt. Kanskje lurt å kjøpe direkte fra Microsoft Store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steam. Ikke noe surr med log in, reaktivering, huske hvor, hva, etc. Usikker på hvilken versjon siden alt fra 2020 følger med til 2024. Der hadde jeg deluxe versjonen, så da har jeg vel mye av det de dyrere versjonene i 2024 inneholder selv om jeg går for standard utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Loading-tid: Kjent feil, jobbes med. Ikke gjør som meg og start på nytt etter du er inne. Da må man gjennom samme røkla igjen. Fikk opp 6 fly, mangler en drøss, så her er det mye avvik server-side. Hehe, jeg blir like overrasket hver gang når dag0-installasjoner har en drøss av problemer. Burde lært meg snart at dette er en del av gamet, men neida, like irritert hver gang... :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden skrev Torbjørn M:

Loading-tid: Kjent feil, jobbes med. Ikke gjør som meg og start på nytt etter du er inne. Da må man gjennom samme røkla igjen. Fikk opp 6 fly, mangler en drøss, så her er det mye avvik server-side. Hehe, jeg blir like overrasket hver gang når dag0-installasjoner har en drøss av problemer. Burde lært meg snart at dette er en del av gamet, men neida, like irritert hver gang... :)

Så det lønner seg kanskje å la den laste seg ferdig, også vente til problemer løses?😬

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Support Update ⚙️
We are aware of user reports of long initial loading times into Microsoft Flight Simulator 2024.
With so many users initializing the sim concurrently, we have a large number of server requests. We are working to help resolve the issues as soon as possible.
For users whose initial load is past 90% and no longer progressing, we recommend a reboot. Otherwise we advise waiting to allow the loading to proceed as normal.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at Microsoft med all verdens tilgjengelige ressurser i Azure/Cloud skulle klare å (i alle fall midlertidig) skalere opp serverne sine til å klare å ta unna trafikk. Er vel bare å vente til i morgen til det aller verste trykket har lagt seg før man får lov til å teste simulatoren...

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...