Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 4. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2020 Her er en liste over norske sceneries som er laget til MSFS 2020. Kommenter gjerne om noe mangler så legges de til Greit å ha en sentral liste som linker til posts, istedet for å leite igjennom forum Flyplasser: ENSD - Sandane lufthamn, Anda ENBM - Voss flyplass, Bømoen ENSB - Svalbard lufthavn, Longyear ENST - Sandnessjøen luftavn, Stokka ENVA - Trondheim lufthavn, Værnes ENFY - Fyresdal flyplass ENGK - Arendal lufthavn, Gullknapp ENHD - Haugesund lufthavn, Karmøy ENBV - Berlevåg lufthavn, Berlevåg ENHF - Hammerfest lufthavn ENHT - Hattfjelldal flyplass ENKR - Kirkenes lufthavn, Høybuktmoen ENRO - Røros lufthavn ENSA - Svea flyplass ENSH - Svolvær lufthavn, Helle ENMS - Mosjøen lufthavn, Kjærstad ENBN - Brønnøysund lufthavn, Brønnøy ENRA - Mo i Rana lufthavn, Røssvoll ENGM - Oslo lufthavn, Gardermoen ENAS - Ny-Ålesund flyplass, Hamnerabben ENVY - Værøy lufthavn EN68 - Ballangen flyplass ENBS - Båtsfjord lufthavn ENSS - Vardø Lufthavn, Svartnes ENOP - Oppdal flyplass, Fagerhaug ENNM - Namsos lufthavn ENME - Meråker Airport Øian ENBA - Barentsburg helikopterhavn, Heerodden ENDI - Geilo flyplass ENZV - Stavanger lufthavn ENVD - Vadsø lufthavn ENRM - Rørvik lufthavn, Ryum ENBR - Bergen lufthavn, Flesland ENKA - Kautokeino flyplass ENSQ - Setermoen flyplass ENSI - Ski Nordre Follo ENSN - Skien lufthavn, Geiteryggen ENCN - Kristiansand lufthavn, Kjevik ENUL - Vaksinen airport, Os ENOL - Ørland lufthavn ENNK - Narvik lufthavn, Framnes ENHK - Hasvik lufthavn ENOV - Ørsta–Volda lufthamn, Hovden ENSO - Stord lufthavn, Sørstokken ENHA - Hamar flyplass ENDU - Bardufoss flyplass Norwegian Seaplaneports/-docks/-bases Bush airfields of Norway [ENVU Vuku - ENR1 Rora - ENS1 Skogn - ENGS Snaasa - EN15 Maarud] Husodden flystripe Henning flyplass Diverse sceneries: Bergen elevation fix Lillehammer elevation fix Trondheim Scenery Oslo City Landmarks Southern-Norway lake elevation fix Middle-Norway lake elevation fix Northern-Norway lake elevation fix Røst Tree fix Sist oppdatert: 2020-12-12 01:43 24 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Meget bra. Klistret denne posten, så kan den oppdateres fortløpende Godt initiativ! 👍 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Hvilke programmer brukes til å mekke Scenery? Skulle gjerne tatt en overhaling på Gardermoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dudlileif Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 For øyeblikket bruker vel de fleste bare den innebygde SDKen, det er vel ingen tredjepartsprogrammer som er klare enda (kommer vel snart noen i alpha e.l.). Det tar litt tid å sette seg inn i , og dokumentasjonen er heller sparsom for øyeblikket, men det er en del greie guider på det offisielle forumet under sdk discussion og på fsdeveloper. Start med disse og se hvordan det går, Gardermoen er så stor at jeg kanskje ville anbefalt et mindre prøveprosjekt først slik at du finner ut av ting. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronE Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Skulle veldig gjerne sett at noen fikset litt opp Oslo havn og Grimstad - jeg har ikke greie på det der i det hele tatt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 8. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2020 Er de noen som vil prøve seg på Hokksund fly plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Kommer ikke til å bli sint på deg om du tar en titt på ENKB også🤩 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Og ENHF Hammerfest trenger sårt en entreprenør, kom ikke opp på stripa der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå tror jeg det er greit å avvente flere nye prosjekter for egen del inntil vi ser hva den neste oppdateringen inneholder. Det ble vel lovet en World update i denne, så det blir spennende å se 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Håper de fikser innsjøene generelt, det er det mest irriterende problemet nå, etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Berge 68 Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Trærne er alt for store og det er for mange av dem. Mange veier er halvveis gjennomsiktige og ligner mer på stier enn veier. Asobo går ikke tom for arbeid på en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 En ting jeg lurer på. Jeg kalte bare vukku for envu. Jeg finner ingen andre som har den ICAO koden iallefall. Men er det egentlig noen regler for hva man navngir dem? Ettersom jeg nå ikke kan gi Skogn verken ensk, enso, ensg eller ensn, så tenker jeg ens1 feks. Er det dumt?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Augustin Winther Skrevet 16. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2020 5 minutes ago, Kjetil Håvan said: så tenker jeg ens1 feks. Er det dumt?! Neh, høres rimelig ut, går vell ikke ann å lage ariport scenert uten ICAO kode, så da må man ta det beste alternativet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 +Brønnøysund er ute nå på Flightsim.to 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. september 2020 ENBS Båtsfjord Airporthttp://onfinal.dk/enbs.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutzorian Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Trondheim Scenery var kjempeflott, ble dog litt morsomt når man prøvde å lande en Cub midt i byen (As one does) Sceneryet ligger ca 30meter over Meshen.. 😛 Kjempefin post forøvrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 Mo i rana flyplass er ute. https://flightsim.to/file/586/enra-mo-i-rana-lufthavn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
August78 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Dyreparken og Julius kaller! Kan noen fikse ENCN med tanke på parking? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2020 Andrew er på saken med nye bygninger mm. når han legger ut er ikke kjent enda 😉 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. september 2020 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg har nettopp fått orden på 3D modeller og texturer all the way. Parkeringer kan jeg ikke fikse før jeg har ADE, da jeg ikke tar arbeidet med å lage ny runway og taxiways/parkeringer i den gampete, interne editoren. Ønsker dere ENCN som det er nå, kan jeg uansett laste opp når jeg har fikset noen småting til. 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Noen som har peiling som kunna tatt en kjapp overhaling på flystripa på Øian i Meråker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyhawk Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 ENRV trenger også en makeover , noen som kan fikse denne ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Og gjerne ENNK Narvik -Framnes, veldig bratt der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 10 timer siden, Dani skrev: Noen som har peiling som kunna tatt en kjapp overhaling på flystripa på Øian i Meråker? Jeg forventer å jobbe med den neste uke. 😃 Men hvis noen kommer meg i forkjøpet såeh tar jeg det ikke akkurat personlig! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Namsos lufthavn er ute. https://flightsim.to/file/1161/ennm-namsos-lufthavn 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. oktober 2020 På 27.9.2020 den 0.36, WF971 3/4 skrev: Jeg forventer å jobbe med den neste uke. 😃 Men hvis noen kommer meg i forkjøpet såeh tar jeg det ikke akkurat personlig! Jeg er ikke på Meråker iallefall. Namsos er ferdig, så da er den ute av verden. Har noen allerede laget hele Trondheim fra google photogrammetry? Ellers vurderte jeg den, men ikke mye vits hvis den er gjort allerede. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Det er bare selve sentrumskjernen ( hjertet )som er laget over Trondheim, å fått et google photogrammetry over Trondheim og litt omhegn hadde jo bare vært helt rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 MSFS inneholder overraskende mange små norske flystriper. De fleste har ingen bygginger, og ser skikkelig gudsforlatte ut. Eller så har de bygninger fra en annen verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NordicSimGaming Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Noen som kunne laget til ENLI - Geilo Flyplass Dagali? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Bodø trenger og litt flikking, om fuelpumpa kunne bidd flytta dit den skal være, og gatene snudd slik at de faktisk er brukanes så bi det rått. Kan ikke noe med det selv Endret 4. oktober 2020 av Per-kristian Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.