Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk Sveinung og Vidar. Jaudå. Må berre få hanka inn CFII så er det av gårde på jobb :) Gler meg som ein unge :grin:

Skrevet

Tusen takk for gratulasjonane :) Ja blir sikkert nåkken nervepirrande episodar der eg forsvarar meg imot drapsforsøket ifrå eleven :grin:

Timmy: hmmm vannslange og øltrakt... neeh grill og et par pils og tiligt til køys. Tok litt på å ha ei 6 timars oppflygning med muntleg eksamen med opning av augo kl 0530 om morgonen.

Gunnar: Ja det høyres jo ut som ein god plan det igrunn. Må berre få flightsimmen til å virke skeikkeleg. Sleit litt med dårleg FPS plutseleg. Men det kjem seg vel med litt jobbing.

Skrevet

ja Torstein, då må eg og få slenge meg med her og seie Gratulerar so aldeles mykje :D Eg skal vurdere å spørre om å få deg som min instructor då :grin: Eg kjem no ein gang i juli august... Håper du får deg ein bra jobb no.. Blir du værande der du e eller har du planar om å flytte på deg??

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...