Gå til innhold

Favoritt Flyet / Flyene dere flyr med i Flightsim


Svein _ Nilssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Er vel en del igrunn jeg flyr rundt med' date=' men favorittene må være:

 

-PMDG 737NG series

-MADDOG 2006

-PSS 757

-Wilco PIC 737 Classic

-Dreamwings Fokker 50 med Espen Øijordsbakken sitt F50 panel! [/quote'] Ang dreamwings fokker 50. finnes det noen andre plasser og laste dette ned, da dreamwings sin side er nede, borte ikke eksisterende lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMDG 747 og Maddog 2006 (MD-80) er de beste flyene etter min mening. Men jeg flyr mest PMDG 737NG, PIC 737 og Level-D 767.

 

Flyr en del Airbus Series vol 1 PIC, men synes det er uvant med Airbus, men interessant og utfordrende med et nytt system. Men jeg er usikker på om den Airbus pakken er noe bra, noen som vet hvor realistisk den er?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt favoritt fly må rett og slett bli PMDG 747-400. Virtual cockpit og selve modellen er så utrolig bra gjenskapt og ser så natur tro ut at man faktisk får følelsen av å fly det i real life (iallefall med TrackIR). Akkurat nå, så tror jeg ikke det finnes ett eneste fly som er like bra detaljert, gjennomført og funksjonelt som det flyet, med ett unntak: Level-D 767 som er litt eldre og ikke har fullt så mange detaljer, men system funksjonaliteten er på lik linje med PMDG :)

 

Når alt kommer til alt er det vel 767'en jeg flyr mest, men har også en meget god sans for Flight1 sin super 80 også. Herlig fly, det samme kan sies om maddog 2006 bortsett fra at det mangler en virtual cockpit for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange her. PMDG 747 ser ut til å være best akkurat nå samt Maddog 2006 MD82. Den er utrolig bra. Får ikke FSX versjonen til å funke. Har prøvd å sett i forumene men ikke helt kommet til et svar. Nå har jeg litt liten tid til simming for tiden så jeg har ikke fått brukt så mye tid på å finne det ut. Tror det blir track IR på meg når PMDG NGX kommer ut i april 2008 (tror det blir i april om magefølelsen min stemmer) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke glemme de som fortsatt holder seg til den trofaste FS2002!! :grin:

 

Det kommer vel utvilsomt fram at Britannia er min hjertesak, dog, dermed er FFG 737-800 med winglets helt klart den flymaskinen jeg har hatt flest timer bak spakene på, med turer både på kryss og tvers av verden, og selvfølgelig RUNDT!

 

I disse dager har jeg konvertert til den "mellomste" flymaskinen til dengang Britannia, IFDG Boeing 757-200! :cool:

 

blx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...