Gå til innhold

Favoritt Flyet / Flyene dere flyr med i Flightsim


Svein _ Nilssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Sall aircraft:

Dehavilland DHC-2 Beaver

Piper Super Cub

 

Medium aircraft:

Douglas DC-3

King Air 200

Dash 8-100

 

Large\\Heavy Aircraft:

LevelD Simulations Boeing 767-300ER

PMDG 737-6\\7\\8\\900

 

Helikopter:

Westland Sea King

Sikorsky S-55

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker FSX.

 

Favorittflyet er Level - D B767 – 300 som jeg har satt meg rimelig grundig inn i, men jeg bruker sjelden FMS'en når jeg flyr. Det blir så mye å «programmere» før avgang, så jeg flyr helst VOR – VOR for å finne fram. Hva er vitsen med å la en computer fly flyet? Standard autopilot er det morsomste.

 

Ellers har jeg en del fly og helikoptre jeg liker godt, og som jeg tar meg en tur med av og til lokalt. Flyene jeg liker best av de andre flyene og helikoptrene jeg har er:

 

 

IRIS F-20 C/D TigerShark

Alphasim F-104G Starfighter

Alphasim Sikorsky CH – 53A Sea Stalion

 

Har i det siste sett litt på FlyLogic sin F-5E Tiger II, Og har et problem. Når jeg slår på alle lysene ved å bruke L, så kommer det en hel del små «ildfluer» fra utblåset fra motorene, samtidig som flyet sliper Flares under seg. Meget irriterende. Ellers ser simulatoren lovende ut. Noen som vet hva som må gjøres for å slippe å se ildfluer og Flares når jeg trykker L? Har ikke hatt tid til å sette meg inn i flyet enda, da jeg som oftest flyr slike fly bare for morro.

 

Ellers sitter jeg og venter på Captain Sim sin B-727 for FSX. Har kjøpt selve flyet, men mangler innmaten. Jeg har alltid vært fan av B-727. Ja, og så selvfølgelig den lekre B-757. Captain Sim har en B-757, men den stjeler alt for mye av ressursene til min PC og jeg får alt for lave FPS. Dette flyet står på vent for min del. Jeg bare håper B727 blir bedre i så måte.

 

Ellers har jeg samlemani når det kommer til FSX og forskjellige fly. Må ha alt liksom ;). Jeg har ikke alle flyene installert en gang. Men jeg vet jeg kan hente dem fram når jeg får lyst til å fly dem igjen.

 

Snart kommer FSPassengers X, og da må jeg børste støvet av de små flyene jeg har også. Liker å fly små fly, selv om det er de store flyene som tiltrekker meg mest. FSPX kommer før jul sies det på forumet til FSP, så vi har en fantastisk god jul i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...