Jump to content

Even Moe Egenes

Members
  • Content Count

    3,624
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Even Moe Egenes

  • Birthday 10/08/1993

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har hørrt gode ting om alle tre. Cathay gir deg jo flere legs, noe jeg selv ikke syns er så kult, kan like så godt bare være i lufta når man først er i gang. Turkish byr jo på en relativt kort leg, for så en ganske lang. Men jeg ville gått for Emirates, da jeg personlig liker servicen deres veldig godt. I tillegg er DXB en veldig grei flyplass å connecte på.
  2. Billigste prisen jeg finner i biz er Icelandair til 11.252,-. Dette er en pris funnet med ITAsoftware på tilfeldige datoer. Når jeg går inn hos Icelandair finner jeg en pris på 9.709,- ALLTID sjekk både søkemotor og flyselskapet direkte for å finne den beste prisen. Gidder du å bruke tid på det, kan du også bruke eksotiske rutinger for å finne en bedre pris.
  3. Bør endre fra "Norwegian" til "Utflagga nordmann" da. Når selskapets navn kan oversettes til å bli "Norsk" så har man faktisk moralske forpliktelser.
  4. Bare jeg som ikke helt forstår hva Sverre vil frem til? Altså, ikke for det. Kjekt for Vidar at han er på tur..
  5. Even Moe Egenes

    FLG 2012

    Har man rette jobben, trenger man ikke rett nummer heller :grin:
  6. Hva Obama er, og ikke er. Gir jeg balla i. Ingen seriøs politiker sier noe sånt
  7. Faktisk så vet jeg ikke. Men mulig det stemmer. Vet vi begynner med Alpha om kun kort tid. Har ikke hatt så strålendes god tid til å oversette heller, så hvis noen kan sjekke ut den norske siden, for så å gi meg en liten tilbakemelding, så hadde det vært kanon. Vedkommende vil få 10 Internetz. PM meg!
  8. Det er på grunn av sånne kommentarer, at ikke alle kan bli politikere.
  9. Ikke jeg, Frankfurt var tregest for min del. Stod der vell i en time ca.
  10. Så lenge Norge er deleier i SAS, så må de nesten ta sin del av regninga. Det samme gjelder andre statseide selskaper. Har lest om flere selskaper som har blitt solgt av den staten det tilhører, for så å bli omorganisert og videre driftet til å bli profitabelt. Men tilbake til topic. SAS, som ble dannet i 1946, er tredelt mellom 3 nasjoner, var med på å få skikkelig liv i Thai, bidrar til å holde prisnivået i norsk luftfart lavt (eller, jeg regner med at DY hadde presset opp prisene hvis de fløy solo), greier å få deg fra Haugesund til Bangkok, uten at du trenger å sjekke inn bagasjen din mer enn en gang, tror jeg ikke kommer til å gå adundas med det første. Staten er ikke så smarte, at de lar ett pengesluk gå konk. Funfact: det finnes ingen formel, som gir ett svar på hvem som er best av DY og SK.
  11. Her kommer Olstad med ett bra, og fordypende innlegg. Og den første reaksjonen var en antydning fra deg om at det var barnslig sagt? Vet ikke jeg om hva som er mest barnslig av å skrive ett langt og utdypende innlegg, eller en beskyldning om at dette er en barnehage..
  12. Da kan de se til å få lagt ned basene i utlandet, samt fjerne de utenlandske heltene på flyene. Sånn det er i dag, så er det bare flaut at de ikke heter Scandinavian Air Shuttle. Og når det gjelder SAS, så gjør de livet mitt utrolig mye enklere. F.eks hvis jeg skal til CPH, så slipper jeg Galemoen, eller hvis jeg skal ha transfer med *A selskaper, så er det faktisk mulig. Nei, jeg er ikke SAS-fanboy. Jeg er bare fan av å komme meg biligst, og enklest fra A til B.
  13. Jeg er nesten 99% sikker på at det finnes bedre plasser å være en Las Vegas. Men jeg har ikke vært der, så den ene prosenten er der forsatt. Selv syns jeg Sarawak, Malaysia var fantastisk. Men du må like å ferdes rundt i jungelen. Sri Lanka er en veldig fin øy som anbefales. Ellers er noen dager i Singapore for en iskald Tiger er aldri feil.
×
×
  • Create New...