Gå til innhold

Favoritt Flyet / Flyene dere flyr med i Flightsim


Svein _ Nilssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det har ikke blitt så mye simflyvning i det siste, men de flyene jeg har valgt til FSX er de flyene som er mest realistisk og har VC. Viktig siden jeg kun flyr med Track IR.

 

Ikke i noen spesiell rekkefølge:

 

-Wilco PIC 737. Suveren 737 sim som er grei på FPS.

 

-PMDG 747-400. Veldig bra, men den simmen som suger mest FPS hos meg.

 

-PMDG MD-11. Suveren, men krever en del studering, selv for RL piloter. FMC er helt forskjellig fra Boeing FMC'ene.

 

-Level D 767. Usedvanlig bra sim. Ikke alle har den samme erfaringen, men denne simmen er den snilleste FPS-messig av de store flyene på mitt system.

 

-Spitfiren fra RealAir. Kjempemorsom greie!

 

Andre som er på ønskelista er:

 

-Maddog MD 80 med VC

 

-F-16

 

-Muligens F-5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her:

 

1. Flight1 ATR 72-500

2. Flight1 Pilatus PC-12

3. Flight1 Cessna 172R

4. Flight1 Cessna 441

5. Aerosoft Twin Otter

6. Aerosoft Beaver

 

PMDG 747-400 og Level-D 767-300 befinner seg også et eller annet sted på lista, men har ikke fløyet dem nok til å kunne uttale meg!

 

Men regner at den nye Flight1 Cessna Citation Mustang nok kommer til å havne øverst når den kommer om en ukes tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilco 737CL

F-16 (En merge av litt diverse, Lago cockpit, Kirk Olsson model, oppdatert airfil, osv)

Carenado PA-28

Hovercontrol b412

Nederst havner PMDG 737, flyr den nå og da, men jeg missliker simulasjonen av systemer sterkt (les: Store mangler!)

 

Vil ha: Dash 8 og Fokker 50. Har ikke lenger majestic DH8, virtualcol F50 er møkk, og panelet som er laget til FS2002 til DW F50 fører til CTD konstant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...