Gå til innhold

Kim Jørgen Brenna

Members
  • Innholdsteller

    3 402
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Kim Jørgen Brenna vant dagen sist Januar 18

Kim Jørgen Brenna hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

15 Good

Om Kim Jørgen Brenna

  • Bursdag 24. nov. 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei, Kan anbefale å starte på Kjevik, og fly oppover Setesdalen med stopp på Evje , Reiårsfossen og Valle. Ved Valle kan man prøve seg på en klatring over fjellet og fly nedover mot Fyresdal. Fyresdal er litt buggy, men det er ikke heller sikkert man rekker på 60 minutter. Evje, Reiårsfossen og Valle er alle med i MSFS. De to første er gress, og Valle er asfalt. (som i virkeligheten) Hvilken streamer snakker vi om?
  2. Sett PCen med tidssone og region til Kirbati, så får du laste ned. Min holder på nå.
  3. Ytelsen virker som at får en skikkelig oppsving med P3Dv5. Har sett et par videoer + strømmer av v5, og der ble det testet rimelig tunge addons som AS LHR, FlyTampa Amsterdam og LatinVFR Madrid. En ganske dramatisk økning i FPS. En test av QW787 på JFK med D.D sin versjon, gav solide 50-60 fps. Heathrow var 70-80 fps. Riktig med alt default utenom flyplass og fly, men det virker meget lovende kontra v4.
  4. Driver Cleaner - Betyr det at dette er et program du benytter til f.eks fjerne gamle grafikkdrivere før du installerer nye? I såfall finnes det noe som heter DDU - Driver Display Uninstaller. Det kan lastes ned her - https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html
  5. X-Rotor kjører et noe spesielt løp på denne AW139en. Det er vel ikke en fullversjon man kjøper, men en early-access utgave. Nå er de tydeligvis på RC7(Release Candidate 7). JEg eier den ikke selv, så det er dessverre ikke så altfor mye jeg kan bistå med. Men søkte litt på google, og fant ut at det var rapportert inn trøbbel med at noen funksjoner i FMSen ikke fungerte. https://www.helisimmer.com/reviews/x-rotors-aw139-x-plane-11 Vet ikke om det kan være noe som enda ikke er ordnet i RC7. Angående autopilot aner jeg ikke. Jeg er bare kjent med B412, og vi har ikk
  6. Har du litt mer info? Hvem har laget AW139en du snakker om, og hva legges i det å sette den opp?
  7. Slå av LNAV, sett heading du får av ATC og trykk "HDG" i Mode Control Panel (autopiloten), så vil den følge det du har satt. (Høyden vil den fortsatt holde så lenge du har skrudd på en form for vertikal navigasjon - VNAV eller ALT HLD)
  8. Tusen takk for tilbakemeldinger! Hadde det veldig gøy selv med å få igjennom mappa med simbilder som har blitt tatt. Jeg driver hele tiden og endrer/bytter/varierer på ting. (har jo ikke ro i sjela til å akseptere at det ser bra nok ut, så alltid på jakt etter nye tweaks etc) Men grunnpakka av addons kan du få: P3D ORBX (Global + OpenLC + Norway for Norge) Envtex REX SkyForce 3D På akkurat dette bildet lurer jeg på om jeg har brukt himmelteksturer fra Pascal (https://www.facebook.com/pg/visualsbypascal/posts/) REX Enviromental Force (Automation) Activ
  9. Riktig god fredag, Lenge siden jeg har vært inne på forumet her og skrevet. Men simming holder jeg fortsatt på med, selv om jeg både jobber i flybransjen og går trafikkflyger-studiet. Tar noen screenshots avogtil, og tenkte jeg kunne dele noen av turene jeg har hatt de siste årene BA på innflygning til Heathrow en sommerdag. Deboarding på Gatwick På vei ut mot atlanterhavet i Dreamlineren Flaggskipet til British Airways i Negus-fargeskjema over nordlige deler av USA på vei til Las Vegas Solned
  10. Søkte denne runden, så håper på et positivt svar!
  11. Typekurs og endel flyteknisk grunnutdanning også. Jeg hadde endel arbeidsoppgaver på 242 i løpet av mine år på Kjevik. Er vel forøvrig bare en luke som er av på bildet. Det er et vindu på den bakerste luka. Satt inn av utdannings-årsaker.
  12. Lekre bilder! Min aller første flytur var fra gamle Gardermoen til Heraklion i en Premiar DC-10.
  13. Heisann Geir, Her er det bare å bli med. Vi er som sagt et lite miljø som streber etter virkelighetens Enter Air, en ledende AD-HOC og charterspesialist fra Polen. Det er blitt opprettet baser og ruter som ikke opereres av virkelighetens Enter Air. Men målet for hele konseptet er jo lek og hobby med en vesentlig faktor på realistiske prosedyrer. Når det gjelder cargo, så har ikke vi noe ren frakt-trafikk. Men vi kan skimte med plutselige AD-HOC oppdrag til hele verden, med alle typer frakt. For noen uker siden lå det ute et charteroppdrag til Sharm-el-Sheik av Miss Poland 2014-kan
  14. Virtual Enter Air søker piloter med B737NG-rating, og VATSIM-IDen i orden, til stillinger til både sine polske og sin norske base ved Oslo Lufthavn Gardermoen. Lei av å fly rundt i Norge, og oppleve den ene SAS-maskinen og Norwegian-halehelten etter den andre? Virtual Enter Air har åpnet en ny base ved Oslo Lufthavn Gardermoen i et forsøk på å rekruttere norsk klientell til sitt VA. Vi er en veldig liten gjeng som for øyeblikket kun består av èn norsk, og resten polske sim-piloter som har som mål å kunne gi den mest beste opplevelsen blant VA's i Europa. Hos Enter Air har man
×
×
  • Opprett ny...