Gå til innhold

forsvarets flyger skole


Kai Dreyer

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke om de ser så nøye på søknadsdato. Jeg vet bare at man virkelig ønsker å få opp søknadstallene siden man har investert i TV-reklame...

 

Apropos den reklamen, enhver frisk person lukter jo på mils avstand at det man ser i reklamen er noe veldig få søkere får oppleve. Og hvis de noen gang får oppleve det, en veldig liten del av hverdagen.

 

Rart de ikke reklamerer for en person på en skolebenk, med 14 permer teori foran seg og et stort spørsmålstegn over hodet. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe "" men desto større blir motivasjonen og gleden av å fly. Etter utdanningen får man fly mye, sikkert vanskeli å se helt for seg på LFS, men klarer man det kommer man lettere gjennom. Om ikke F-16 er kremen blir d noe å glede seg til med ny NH90 skvadron og nye fregatter, fly på marinejegere og redde mennesker, sistnevnte må nok være svært givende!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos den reklamen, enhver frisk person lukter jo på mils avstand at det man ser i reklamen er noe veldig få søkere får oppleve. Og hvis de noen gang får oppleve det, en veldig liten del av hverdagen.

 

Rart de ikke reklamerer for en person på en skolebenk, med 14 permer teori foran seg og et stort spørsmålstegn over hodet. ""

 

Men alle som får oppleve det har en ting til felles: De prøvde å få det til. Noen får jo oppleve det, så hvorfor ikke du? Det vet du ikke før du har prøvd. Man kan angre på mye man har gjort, men det er mye verre å angre på ting man ikke har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle som får oppleve det har en ting til felles: De prøvde å få det til. Noen får jo oppleve det, så hvorfor ikke du? Det vet du ikke før du har prøvd. Man kan angre på mye man har gjort, men det er mye verre å angre på ting man ikke har gjort

 

Fordi jeg heller vil fly sivilt ""

 

Neida, du har helt rett. Man vet aldri før man prøver. Sånn var det før jeg skulle på Klasse 1 medical og, var overbevist på at jeg ikke kom igjennom. Men jeg bestod uten noen bemerkninger. Så man må bare følge det man føler er rett selv, selv om man kanskje ikke tror man er flink nok til det.

 

Men uansett står jeg på det jeg sa, veldig få får oppleve akkurat det de viser i den reklamen. Men en motivasjon er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mener å si er, siden de kun har fått inn slike som deg den siste tiden..

 

At gutten ble beste elev må si en del om søknadsmassen de siste årene! """"

 

Hva skal man si til sånt? hehe

 

Ang reklamen: Hva ellers skulle man reklamert med? Det er jo nøyaktig hva folk vil søke på grunnlag av man må utheve. Ellers er det pointless. Microsoft har vel aldri reklamert for at du skal kjøpe greia deres fordi du kan få oppleve crash-to-desktop? ""

 

-og dersom man ikke gidder å sitte med de 14 permene du nevner foran seg så er man ikke rette person til å søke kanskje...

 

Tror hensikten med reklamer er å få opp søkerantallet så høyt som mulig, fordi man da får folk som kan komme inn til å søke som selv trodde de ikke hadde sjans i havet.

 

-tror jeg ikke hadde mer å si nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...