Gå til innhold

Grilling og spotting


Gjest

Anbefalte innlegg

Da setter vi dato 20 mai. Grilling på baksiden av vollen slik at det ikke er til sjenanse for noen. Jeg og Kjetil har med oss et lite telt også, så vi blir over til neste dag. Kan ha noe med at man fort kan bli litt indisponert for bil kjøring ute på kvelden "".

 

Da skal vi se om ikke Hr. halvorsen dukker opp i eget fly, som vanlig. Noen som henter meg på GA da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare gi beskjed om at dette eventet ikke er i OFKL regi, det skal vi ta senere. Denne gangen møtes vi som kompiser med felles intr. Dette er litt viktig for meg og si , da det ikke er søkt om tillatelse etc etc etc..Skal rett og slett bare se på fly med ei pølse eller to i hånda med felles flygale...he he..skal bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare gi beskjed om at dette eventet ikke er i OFKL regi, det skal vi ta senere. Denne gangen møtes vi som kompiser med felles intr. Dette er litt viktig for meg og si , da det ikke er søkt om tillatelse etc etc etc..Skal rett og slett bare se på fly med ei pølse eller to i hånda med felles flygale...he he..skal bli bra.

 

Blir bra det Geir. MÅ prøve å få til dette, selvom jeg egentlig skal jobbe denne dagen.

 

Jeg kjører fra Moss og oppover, og har forløpig lovet Erlend sitteplass - er det andre som vil være med fra distriktet her så send meg en melding.

Men kjører nedover igjen når jeg selv finner det for godt.. tar med scanner, liten kikkert, pølser m/tilbehør og noe å sitte på - så blir jo en stund da. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Fortsatt god sommer til alle.

Jeg vekker opp denne tråden igjen fordi jeg lurte på om det ble noe av og om vi eventuelt kunne få til noe nå?

 

Behøver ikke være store saken, men at de som kan møter opp, ser på fly og glefser i seg litt pølse. Selve grillingen kan jo utføres på de tomme parkeringsplassene ved SAS museet eller ved campingplassen like ved i værste fall.

 

Toril

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dere på et nytt treff med grilling?

Vel, jeg lurte på om det ble noe av det treffet som ble nevnt tidligere i tråden, om de fant et egnet sted for grilling som var utenfor brannsone osv.

 

Jepp, også tenkte jeg det ville være på tide å ta en tur til OSL igjen, og da kunne jo andre slå følge.

 

Personlig kunne jeg tenke meg en tur til nå helgen. Fredag, lørdag eller søndag, men det er vel mest action på fredag? Sånn info er jeg ikke oppdater på. Kanskje andre som er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...