Oscar Florian Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir det fint vær så møter jeg opp der med mulig 2 andre venner av meg som elsker spotting Vi ses. O.Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Høres ut som en fin-fin idé og hyggelig sammentreff, er absolutt interessert. Kan i tillegg tilby transport-muligheter for de som er interessert, fra Hedmark/Ringsaker/Hamar-området - Shotgun på plass 1B da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 20. Mai er merket på kalenderen! Gleder meg! Noen som kjører fra moss/fredrikstad og oppover? Koster 200kr tur/retur med flybussen, og den kjører ikke til Vollen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Shotgun på plass 1B da? 1B er herved reservert i ditt navn! Har da fortsatt 2 til 3 plasser ledig, så det er bare å si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da setter vi dato 20 mai. Grilling på baksiden av vollen slik at det ikke er til sjenanse for noen. Jeg og Kjetil har med oss et lite telt også, så vi blir over til neste dag. Kan ha noe med at man fort kan bli litt indisponert for bil kjøring ute på kvelden . Da skal vi se om ikke Hr. halvorsen dukker opp i eget fly, som vanlig. Noen som henter meg på GA da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Mulig jeg dukker opp, skal nesten sikkert til med noe flytting til østlandet snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kommer jo fra Tromsø den dagen,så kanskje jeg åsså dukker opp når jeg først er der ute Hvor er den vollen? Ekke lommekjent der ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Høres ut som et veldig flott påfunn, jeg blir gjerne med (må dobbeltsjekke at det passer for meg først). Det vanker grillete pølser til den som først melder seg til å plukke meg opp ved terminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Typisk.. jeg har jobbehelg *banne stille for seg selv* I bestefall kan jeg ikke komme før i 5-6 tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det var som... Skal i 60års lag i Drammen, men!!! det skal feires på en flystripe (ENHS) og det vanker flytur i microflyet til svigers. Så det blir flyrelatert festing uansett. Dere får ha det gøy gøy gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg vil bare gi beskjed om at dette eventet ikke er i OFKL regi, det skal vi ta senere. Denne gangen møtes vi som kompiser med felles intr. Dette er litt viktig for meg og si , da det ikke er søkt om tillatelse etc etc etc..Skal rett og slett bare se på fly med ei pølse eller to i hånda med felles flygale...he he..skal bli bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Sølvberg Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg vil bare gi beskjed om at dette eventet ikke er i OFKL regi, det skal vi ta senere. Denne gangen møtes vi som kompiser med felles intr. Dette er litt viktig for meg og si , da det ikke er søkt om tillatelse etc etc etc..Skal rett og slett bare se på fly med ei pølse eller to i hånda med felles flygale...he he..skal bli bra. Blir bra det Geir. MÅ prøve å få til dette, selvom jeg egentlig skal jobbe denne dagen. Jeg kjører fra Moss og oppover, og har forløpig lovet Erlend sitteplass - er det andre som vil være med fra distriktet her så send meg en melding. Men kjører nedover igjen når jeg selv finner det for godt.. tar med scanner, liten kikkert, pølser m/tilbehør og noe å sitte på - så blir jo en stund da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Er det noen som kjører nedenifra og ned og forbi Hønefoss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Vi Rogalendinger må vel få til noe slikt på Sola også? Sjølvsagt må me det. E jo blitt så mange av oss fra Rogaland og nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ingen som kjører forbi Hønefoss på sin vei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil asphaug Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Olaf. Går det ikke noen buss eller noe fra Hønefoss til Engm? Det er sikker noen av os som kan hente deg, om det ikke blir for sent på dagen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Synd at jeg har arbeidsdag da, men kansje jeg stikker innom med flybussen hos dere Elller om dere kommer på besøker meg på terminalen når jeg ankommer Gardermoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei, Fortsatt god sommer til alle. Jeg vekker opp denne tråden igjen fordi jeg lurte på om det ble noe av og om vi eventuelt kunne få til noe nå? Behøver ikke være store saken, men at de som kan møter opp, ser på fly og glefser i seg litt pølse. Selve grillingen kan jo utføres på de tomme parkeringsplassene ved SAS museet eller ved campingplassen like ved i værste fall. Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er nok med . Spørs bare når det blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hvorfor skjer det aldri noe oppi "kalde" nord? Hadde jeg bodd "litt" nærmere hadde jeg kommet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hvorfor skjer det aldri noe oppi "kalde" nord? Derfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hvorfor skjer det aldri noe oppi "kalde" nord? Skikkelig mye arbeid om vi skal flytte OSL nordover bare for at det skal "skje noe" der oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Derfor.. For det er jo ikke kaldt på Gardermoen utenom sommeren heller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 hvorfor skjer det aldri noe oppi "kalde" nord? Derfor.. hehe.. kaller du 20grader kaldt? jaja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ikke så kaldt i Bodø heller da for å si det sånn. Iallfall ifølge folk som bor i Bodø er det overhode ikke kaldt på vinteren iforhold til andre steder i landet. Golfstrømmen vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tenkte dere på et nytt treff med grilling? i så fall så hadde det vært digg når jeg skal nedover i slutten av måneden! Skal til ENGM 24, 25, eller 26 juli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ikke så kaldt i Bodø heller da for å si det sånn. Iallfall ifølge folk som bor i Bodø er det overhode ikke kaldt på vinteren iforhold til andre steder i landet. Golfstrømmen vettu. jepp, golfstrømmen er god å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tenkte dere på et nytt treff med grilling? Vel, jeg lurte på om det ble noe av det treffet som ble nevnt tidligere i tråden, om de fant et egnet sted for grilling som var utenfor brannsone osv. Jepp, også tenkte jeg det ville være på tide å ta en tur til OSL igjen, og da kunne jo andre slå følge. Personlig kunne jeg tenke meg en tur til nå helgen. Fredag, lørdag eller søndag, men det er vel mest action på fredag? Sånn info er jeg ikke oppdater på. Kanskje andre som er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tja hvorfor ikke. Akkurat nå ligger jeg i en vik ved bolernene og sipper rødvin, men er kansje tilbake til helgen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.