Gå til innhold

Her har det skjedd ting!


Kim Jørgen Brenna

Anbefalte innlegg

Gratulerer med en vellykket oppgradering :)

 

Denne oppgraderingen var utrolig bra, selv om det vil bli litt uvant de første dagene :) Da jeg bruker widescreen, så synes jeg det brede formatet på forumet var flott. Endelig kan jeg også bruke flightsim.no i hele bredden. Jeg synes rubrikken til høyre gjorde forumet litt mer brukervennlig. Spesielt synes jeg Shout Box var en morsom, og kan bli en nyttig, feature :)

 

Dag, er det noen endringer nå for avatar og screenshot reglene når det gjelder størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Tror det blir greit etterhvert. Virket veldig merkelig til å begynne med... Kanskje litt enklere før? Blir sikkert bedre med tiden.

 

Noe jeg stusser litt på er hvorfor signaturen min og mange andres er blitt så utrolig lang? Et stort hvitt område.

EDIT: Brukte øya og skjønte det når Aleksander skrev svar lenger oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har litt problem med "Aktive emner".

Når eg peikar på eit emne så kjem teksta i siste posten opp' date=' men den blandar seg med postane under så det blir heilt uleseleg.

 

Eg brukar Opera. [/quote']

 

Har samme problemet her , men dette er vel litt barne sykdommer som jeg er sikker på att Dag finner en løsning på , forøvrig , takk , du har lagt ned mye jobb og det ser veldig bra ut forøvrig , all ære til deg Dag.

 

Hilsen

 

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uleste tråder og tråder som er oppdatert siden sist besøk var tidligere med uthevet overskrift. Kunne vi fått det eller annen merking av disse tråder i det nye forumet også ?

 

Ser det også som en ulempe at tidspunkt for når innlegg er skrevet er plassert i en utkant hvor det er vanskelig å legge merke til. Mye lettere å legge merke til datoen personen ble medlem. Mister liksom litt av "kontrollen", men det kan være en tilvenningssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med litt oppgradering.. litt uvant og første uttrykket var at det var veldig uoversiktlig.. men det tror jeg at kommer av at det er litt nytt :=) ..

 

Har fått endret litt på instillingene mine, så jeg begynner å like meg nå :) ..

 

Eneste er at når jeg er inne på et forum så er det kanskje litt vanskeligere enn før å se hvilke emner som har fått nye poster.. Nå får jeg legge til at jeg er i følge forsvaret litt fargesvak, jeg fikk 1 i fargesyn faktisk (ikke fargeblind altså :) )

 

Ellers bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Nei jeg fant meg ikke helt til rette her jeg heller, men det kommer nokk....men synes at det er mye vanskeligere med tanke på nye poster siden sist. Så jeg ble ikke skikkelig imponert, enda ihverfall....men som sagt, jeg er gammel og grå så med tiden........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan berolige deg med at det ikke bare er du som sliter med å skille nye tråder fra gamle, Geir. Der må det en endring til, men jeg antar Dag ser på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...