Gå til innhold

Oh yes, da er det i boks!


Thomas Johannessen

Anbefalte innlegg

Ville bare meddele resten av dere at jeg kan i august starte på flygelederutdanningen om jeg har lyst. Er av 12 som får lov til å starte nå i høst! ""

 

Kan bli spennende om jeg takker ja ""

 

Edit: Er det noen her på forumet som er flygeleder? Har noen spørsmål å spørre ang utdanningen. Er joi en ting hva Avinor sier, men jeg vik gjerne høre fra noen som selv har vært gjennom det....PM meg om du er flygeleder, og vil svare på 2-3 spørsmål ang utdanningen.

På forhånd takk!

 

--thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fett ut. Lykke til. Svinger du noen fly innom huset mitt så jeg kan få de på video? ""

 

Oki, første dagen på jobb skal eg lage et waypoint som kalles SHÅ over huset ditt. (å fakitsk), så skal jeg dirigere alt trafikk slik: Head direct SHÅ, descent 700FT, fornøyd om PIA sin 777 kommer sånn? Kan bli bra bilder da ""

 

 

--thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare meddele resten av dere at jeg kan i august starte på flygelederutdanningen om jeg har lyst. Er av 12 som får lov til å starte nå i høst! ""

 

Kan bli spennende om jeg takker ja ""

 

Edit: Er det noen her på forumet som er flygeleder? Har noen spørsmål å spørre ang utdanningen. Er joi en ting hva Avinor sier, men jeg vik gjerne høre fra noen som selv har vært gjennom det....PM meg om du er flygeleder, og vil svare på 2-3 spørsmål ang utdanningen.

På forhånd takk!

 

--thomas

 

 

Næmmen, så utrolig gøy! Jeg skal starte der jeg også! Ble oppringt i dag! Gratulerer så mye ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...