Thomas Johannessen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ville bare meddele resten av dere at jeg kan i august starte på flygelederutdanningen om jeg har lyst. Er av 12 som får lov til å starte nå i høst! Kan bli spennende om jeg takker ja Edit: Er det noen her på forumet som er flygeleder? Har noen spørsmål å spørre ang utdanningen. Er joi en ting hva Avinor sier, men jeg vik gjerne høre fra noen som selv har vært gjennom det....PM meg om du er flygeleder, og vil svare på 2-3 spørsmål ang utdanningen. På forhånd takk! --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Edit: Er det noen her på forumet som er flygeleder? Cato Støle Anders Presterud Hr Sande? (husket ikke fornavn eller om etternavnet skreves sånn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er det noen her på forumet som er flygeleder? Å jada! Fortsetter litt på listen til Timmy jeg (med forbehold om kanskje et par feil): -Sander Johansen -Mads-Inge Otterstad -Anders Forseth -Gert Gundersen -Petter Aspelund -Frode Storbukås Gratulerer så mye Thomas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vil bare si gratulerer så mye. Ser frem til å bli ledet rundt i det norske lufrommet av deg om noen år når vi er ferdige med hver vår utdanning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Din snik arild. Du blir jo ferdig et halv år før meg for søren. Men det vert artig når me er utdanna heile gjengen hehe. Snakkes over eteren Thomas. Og lykke til med utdanninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer med plassen, Thomas! Gjør en god jobb nå, så får du drømmen din oppfylt du også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer med opptaket. Bare send meg en mail med hva du lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan.. Adressen er mads@otterstad.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Får vel henge meg på jeg og, GRATTIS! Håper virkelig du klarer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Grattiiiis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Høres fett ut. Lykke til. Svinger du noen fly innom huset mitt så jeg kan få de på video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Høres fett ut. Lykke til. Svinger du noen fly innom huset mitt så jeg kan få de på video? Oki, første dagen på jobb skal eg lage et waypoint som kalles SHÅ over huset ditt. (å fakitsk), så skal jeg dirigere alt trafikk slik: Head direct SHÅ, descent 700FT, fornøyd om PIA sin 777 kommer sånn? Kan bli bra bilder da --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gratulerer så mye Lykke til med valget og hvis du velger utdanningen, lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Møller Johansen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ville bare meddele resten av dere at jeg kan i august starte på flygelederutdanningen om jeg har lyst. Er av 12 som får lov til å starte nå i høst! Kan bli spennende om jeg takker ja Edit: Er det noen her på forumet som er flygeleder? Har noen spørsmål å spørre ang utdanningen. Er joi en ting hva Avinor sier, men jeg vik gjerne høre fra noen som selv har vært gjennom det....PM meg om du er flygeleder, og vil svare på 2-3 spørsmål ang utdanningen. På forhånd takk! --thomas Næmmen, så utrolig gøy! Jeg skal starte der jeg også! Ble oppringt i dag! Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Så morsomt da - 2 av 12 her fra forumet er jo prosentvis ganske fantastisk! Lykke til begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja, at to fra forumet klarer det er jo dobbelt så morro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Så bra.. Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Gratulerer så masse! Jeg vurderer å søke flygelederutdanning hvis det skjærer seg med fjernsynsutdanninga. Hvor mange søkere var det i år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror dere glemte Trond Fossen på lista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror dere glemte Trond Fossen på lista Jepp, glemte han dessverre. Norges nest yngste- hører absolutt med på lista han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Fossen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det er greit, jeg er vant til å bli oversett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.