Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 En liten nostalgisk video som jeg fant for de av dere som enda ikke har bestemt dere om dere skal komme på FLG09 som er det tredje flysimulator treffet vi har hatt på Gardermoen. Her er promo videoen som vi hadde for FLG06.....he he [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Påmelding sendt og flybilletter booket! SK2304 nedover på fredag og SK2303 oppover Gleder meg! Mitt første FLG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei Folkens. Jeg har behov for og få en liten avsjekk av dere på et tema, vennligst svar seriøst og ærlig på dette. Jeg pressiserer at dette ikke må regnes som en bekreftelse på at det blir simmer, men en markedsjekk på om det er interesse. Om vi kommer til og kjøre Oxford NG og Classic Simulatorer, ville du da ha betalt kr.500.- for en time? 20 minutter av denne timen må du sitter på klapp, 20 minutter som Pilot Flying og 20 minutter som Pilot not flying? Dette vil da eventuelt fordre at du har Lan deltager status. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sett meg opp med en gang.... Eller som jeg sa når jeg var liten.. Fuuuuuus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 29. september 2009 Members Del Skrevet 29. september 2009 JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 I´m in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg er med. Og får jeg 2 timer også, så er jeg med på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det ville absolutt friste JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JA! Ingen tvil! Mvh Lars Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 oh jess! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Im in. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bare for og pressiere, OM vi kommer til og gjøre dette, vil det gjøres med sterk fokus på og ikke forstyrre Vatsim Eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 OM dette blir tilgjengelig når jeg sitter ATC vil jeg permitere meg på sekundet! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JAAA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det blir veldig dumt om simulatoren går utover vatsim eventet som folk har meldt seg på. Ser det er veldig mange påmeldte atcer som melder sin interresse for simmen(meg inkludert) Skeptisk :crazy: Teit spørsmål: Vil det vere printer tilgjengelig? liker å ha ting på papir av og til :blush: (regner da med at det blir kostpris pr utskrift eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det skal ikke skje folkens, Vatsim har første pri, og om dette blir et tema, så har Werner en stø hånd på dette, så ikke bekymre dere om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 HVIS man greier å delegere litt så får man satt det opp slik at det alltid er ATC online. F.eks en av de som sitter som ATC går sammen med 2 "normale" :grin: Og greier man å gjøre dette på kveldstid i tillegg, så blir det bra tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dersom det blir simulatorer, så blir ATC-bemanning tilpasset - når noen drar i simulator blir andre tilstede og tar over posisjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg er med! 500 er ingenting^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ATC er en ting, men kva med piloter da? om dem vil til simmen i stedet så dropper dem å fly? Trur ikke alle føler seg like forpliktet til å fly det dem har booket på vatsim eventet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er ikke alt for mange som går om gangen, og hvor mange flighter er det om natta? Ikke mange. Kan vanskelig se for meg at det blir et problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvor mye koster det om man bare vil komme på besøk på dagen? F.eks lørdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, er enig med deg der Magnus. Går jo 3 stykker inni en sim om gangen, og jeg ser de har en av hver sim. Derfor går det 6-9 pers om gangen (brukes også Dash simmen?). Folk som har booket flight vet også når de skal fly, så med litt organisering skal det gå fint. Hvis de flyr uten å ha booket en flight så gjør det egentlig ingenting hvis de dropper den? Det er jo tross alt frivillig om du vil fly eller ei! EDIT: Er usikker på hvor mange simulatorer de har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg pressiserer på nytt, at vi ikke har tatt denne avgjørelsen enda. På dagtid ( Normal åpningstid) kan du betale vanlig inngangs bilett som er ca 100 kr tror jeg, men skal du bli utover dette, er det observatør bilett som koster kr.250.- denne gir deg også muligheter for overnattning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bra jobba Geir!!! Håper du får ordnet simen.Melder meg på til flere slotter om det er mulig. Flyr samens med Vegard Mardahl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 JAAAAA! Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 HØR HØR,,,,,,,,,,,,,,,,,Vi har ett brennende behov for att noen med godt håndlag i photoshop etc kan kjapt sette sammen en poster til FLG09. Det skal være iøynefallende for publikum som kunne tenkt seg ta en tur for å teste sine egne flightsim evner og lyster samt dra noe folk slik att vi også får noe penger inn i kassa, Jeg har i kveld laget noen utkast for tekst denne posteren kan, ikke må inneholde: ############################ -Går du med en pilot i magen og er en av dem som går med konstant kink i nakken av å kikke drømmende opp mot flyene som passerer på himmelen? ############################################################# Se hvordan den virtuelle og virkelige verden smelter sammen i Flightsimulator på din egen PC. ########################################################### “Er flyet forsinket slik att jeg må tilbringe 6 timer her på Frankfurt Main sier du?,,,,, Jøss så flott da du“,,,,, -Flygærninger er ikke som andre gærninger. Denne poster skal ha screenshots som viser godt hva viu driver med. Gjerne ett godt screenshot der Gardermoen og kjente flyselskaper er med. For eksempel ett HD bilde fra 3000 fots høyde med spaektakulært vær ss REX el. Det bør også flettes inn ett F16 i fin fart mellom fjell og daler. Premie til den som lager det beste er utlovet fra arangøren. Tilater meg å sitere med en tilpasset vri en viss Kenedy: Spør ikke hva andre kan gjøre for deg men hva du kan gjøre for andre Det haster da de skal i trykken tilo helga, senest lørdag morgen, men helst innen fredagen. dettew kan dere ungdomma så sett igang å vis deres kreativitet slik att vi får mange skuelystne til lanet og kansje vi lokker frem en og annen skap simmer. send bidrag i mail til min mailkonto security@flightsimlan.com Mvh: Per Berge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nydelig hvis det blir sim!! Vi er med! Da snakker jeg for Daniel Klepp Rune Gilberg Jensen Meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.