Gå til innhold

Informasjon om FLG ”flysimulator lan Gardermoen"


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Fra dugnadsgjengen har jeg en forespørsel til dere som er dyktige i å lage perfekte screenshots. Vi skal lage en poster for å henge opp i nærområdet slik att det kan spres litt innfo om hva som skal skje denne helga. kansaje vi kan få frem nye og nysgjerige sjeler for vår hobby.

Slik jeg ser det bør disse screenshots inneholde kjente landemerker som Gardermoen og med maksimale High end kvalitet både hva gjelder fly, bakketexstur og skyer/vær. Og selvfølgelig må den inneholde enten SAS eller NORWEGIAN eller begge for den saks skyld.

 

om det brukes photoshop for å heve kvaliteten på bildene noen hakk betyr det ingenting. Her er det snakk om å få folk til å gape over av beundring for hva de går glipp av om de ikke tar seg en tur. ;)

Bør ha det klart i løpet av helga og gjerne før søndag slik att det kan lages en layout før møte mandag kveld.

 

Min hotmail er persteinomur@msn.com

 

velkommen alle som en og detta ska bli gøy.

 

Mvh, Per Berge. Utskremt altmulig mann FLG09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hei Even, ser du har registrert deg. Info med betalingsbekreftelse og deltakerbevis vil bli sendt deg så snart deltakeravgiften er registrert innkommet på deltakerkontoen.

 

Hei igjen Even. betalingsbekreftelse og deltakerbevis ble sendt til deg onsdag 16.09.2009 22:39. Ble sendt til 'bellhelikopter@yahoo.no' da det er den adressen jeg har på deg ???

 

______________________

FLG'09 Teamet

Per Borrmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Det er litt dårlig med påmeldinger angående sim-build delen desverre. Hadde håpet at noen flere kunne tenkt seg å stille opp med et eller annet.

 

Man trenger ikke å komme med et komplett oppsett selv om det er ønskelig da.

 

Men om noen har lyst og komme med litt stasj for å være med å lage et sosialt og hyggelig simbuilder-miljø, så hadde jo det vært flott. Men slik det ligger an nå så kan "vår avdeling" bli kansellert og det hadde vært trist.

 

Meld dere på simbuild@flightsimlan.com

 

Mvh

Ivar Hestnes

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mailkonto i anledning lanet er security@flightsimlan.com

Om noen foreldre har noe på hjertet, eller deltagere skulle ha behov for noe rent praktisk feel free to ask.

Det høres kansje litt skummelt ut med security men er nok ikke tenkt slik. Mer en sammenslåing av rent praktiske oppgaver og der foreldre kan ha 1 person å forholde seg til. Det er tross alt endel ungdommer som drar langt hjemmefra for å delta så lik sett kan det være greit med en kontaktperson.

Jeg kommer vel også til å legge ut ett mobilnummer etterhvert.

 

Mvh: Per Berge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Vi har hatt mange hendvendelser fra tidligere deltagere ang mobbing etc, FLG er for alle, og der er du trygg blandt voksne personer som tar ansvar og passer på eller hjelper deg om du har spørsmål, vi skal alle ha det gøy med FLG , store som små :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Even, jeg skal nok fungere på den måten også slik du etterspør. Og som Geir sier er det for å ha en direkte kontakt å forholde seg til i om problemer skulle oppstå. De unge skal vite att de har en de kan stole 100% på uansett hva det skulle være. Her skal vi alle kose oss og ikke minst lære mye av hverandre. Dette er en glad happening og slik skal vi sammen sørge for att alle husker lanet også i ettertid ;)

I tilleg vil det bli en mulighet for innlåsing av det en evnt, skulle føle behov for å få låst inn. Her vil jeg være den eneste med nøkkel. Slik eliminerer vi misforståelser som kan dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...