Gå til innhold

Informasjon om FLG ”flysimulator lan Gardermoen"


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei dere, det er LAN. Noe av sjarmen er å ligge i åpent landskap og sove. Prisen det koster for et hotell rom er dobbelt så mye som det koster å kjøpe en 150 cm oppblåsbar seng som er god å ligge på. Praktisk er det også. Plugg i kontakten så tar det 3 minutter med støy så har du en behagelig seng.

 

Skulle det være at noen høres ut som et gammelt Twin Otter ta av når man sover så finnes det øreplugger.

 

Vurderer sterkt om jeg skal slenge meg på dette treffet jeg også. Blir første gang i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå var det noen her som skrøt at de jobbet med rabbatt koder og jeg akter ikke å bytte hotell nå som jeg har fått dobbelt rom med utsikt rett mot rullebanen på Best Western, betaler gladlig litt mer, men takker svært gjerne til litt rabatt om det skulle vise seg å ikke bare være skryt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Savner påmelding fra Jan Tore Svedal Elvheim og Arne Sommervold.

Fint om dere stikker innom [font:Impact]flightsimlan.com[/font] for å få registrert, eller sender meg en mail; per@flightsimlan.com dette for å få registrert en påmelding med nødvendig data til å sende betalingsbekreftelse og deltakerbevis.

 

FLG'09 nærmer seg raskt og oppfordrer dere som har tenkt å delta om å sende inn en påmelding via [font:Impact]flightsimlan.com[/font], jo før jo bedre.

For oss, og for dere, da vi så tidlig som mulig trenger å få en best mulig oversikt i forhold til forberedelsene og skalering av behov i forhold til de forskjellige aktivitetene.

______________________

 

FLG'09 Teamet

Per Borrmann

per@flightsimlan.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har sendt inn påmeldelse, men har ikke fått noe info enda!

Hei Even, ser du har registrert deg. Info med betalingsbekreftelse og deltakerbevis vil bli sendt deg så snart deltakeravgiften er registrert innkommet på deltakerkontoen.

________________

FLG'09 Teamet

Per Borrmann

per@flightsimlan.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei alle sammen, da kan jeg melde en staut kar til i teamet, Per Berge som for ansvar for security, det vil si, vakthold, bemmaning i forholdt til dette, og som den som du hendvender deg til om du har spørsmål før og under FLG vedr verge, og andre ting du måtte erfare under FLG. Han vil sikkert gjøre seg til kjenne her i tråden med sin flightsimlan.com adresse etc etterhvert. Velkommen skal du være på teamet Per.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott. Velkommen med på laget.

 

Vi trenger all hjelp vi kan få. Hvor er den gammeldagse dugnadsånden hen? Kom igjen da, folkens!

 

Dette arrangementet er jo for alle som er inne på dette Fora. Sett av weekenden. Du kommer aldri til å angre på en slik avgjørelse.

Få ut støvet av PC'en, rist ut ørevoksen av headsettet og bli med på lanet. Spesiellt deg som ikke har flydd online før, men som har veldig lyst. Nå har dere en gylden mulighet til å bli med på et kjempearrangement.

 

Kom ut av skapet alle skapsimmere og se at andre er like gale eller verre enn dere. :grin:

 

Også mottoet som man ikke bør glemme. Man har ikke mer moro enn man lager selv. :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ang påmeldte så ligger vi ann som tidligere år, men det uten store simmer, så det synes vi er bra så langt. Men det er klart at vi har mye kapasitet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det noen her som gleder seg til FLG da?

 

Ikke jeg i alle fall, grøss og gru, har egentlig glemt hele sullamitten med vilje og blir kvalm av å tenke på det, men takk for at du minnet meg på det igjen da Geir.

Huff og fysj en himla lang helg med bare fly og flyprat nei vettu hva, hvem kan glede seg til noe sånt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...