Gå til innhold

Informasjon om FLG ”flysimulator lan Gardermoen"


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

En liten nostalgisk video som jeg fant for de av dere som enda ikke har bestemt dere om dere skal komme på FLG09 som er det tredje flysimulator treffet vi har hatt på Gardermoen.

Her er promo videoen som vi hadde for FLG06.....he he

[video:youtube]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Hei Folkens.

Jeg har behov for og få en liten avsjekk av dere på et tema, vennligst svar seriøst og ærlig på dette.

 

Jeg pressiserer at dette ikke må regnes som en bekreftelse på at det blir simmer, men en markedsjekk på om det er interesse.

 

Om vi kommer til og kjøre Oxford NG og Classic Simulatorer, ville du da ha betalt kr.500.- for en time? 20 minutter av denne timen må du sitter på klapp, 20 minutter som Pilot Flying og 20 minutter som Pilot not flying?

 

Dette vil da eventuelt fordre at du har Lan deltager status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig dumt om simulatoren går utover vatsim eventet som folk har meldt seg på. Ser det er veldig mange påmeldte atcer som melder sin interresse for simmen(meg inkludert)

 

Skeptisk :crazy:

 

 

Teit spørsmål: Vil det vere printer tilgjengelig? liker å ha ting på papir av og til :blush: (regner da med at det blir kostpris pr utskrift eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er enig med deg der Magnus. Går jo 3 stykker inni en sim om gangen, og jeg ser de har en av hver sim. Derfor går det 6-9 pers om gangen (brukes også Dash simmen?).

Folk som har booket flight vet også når de skal fly, så med litt organisering skal det gå fint. Hvis de flyr uten å ha booket en flight så gjør det egentlig ingenting hvis de dropper den? Det er jo tross alt frivillig om du vil fly eller ei! :D

 

EDIT: Er usikker på hvor mange simulatorer de har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg pressiserer på nytt, at vi ikke har tatt denne avgjørelsen enda.

 

På dagtid ( Normal åpningstid) kan du betale vanlig inngangs bilett som er ca 100 kr tror jeg, men skal du bli utover dette, er det observatør bilett som koster kr.250.- denne gir deg også muligheter for overnattning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HØR HØR,,,,,,,,,,,,,,,,,Vi har ett brennende behov for att noen med godt håndlag i photoshop etc kan kjapt sette sammen en poster til FLG09.

 

Det skal være iøynefallende for publikum som kunne tenkt seg ta en tur for å teste sine egne flightsim evner og lyster samt dra noe folk slik att vi også får noe penger inn i kassa,

 

Jeg har i kveld laget noen utkast for tekst denne posteren kan, ikke må inneholde:

 

 

############################

 

-Går du med en pilot i magen og er en av dem

 

som går med konstant kink i nakken av å kikke drømmende opp mot flyene som passerer på himmelen?

 

 

#############################################################

 

Se hvordan den virtuelle og virkelige verden smelter sammen i Flightsimulator på din egen PC.

 

 

###########################################################

 

“Er flyet forsinket slik att jeg må tilbringe 6 timer her på Frankfurt Main sier du?,,,,,

 

Jøss så flott da du“,,,,,

 

-Flygærninger er ikke som andre gærninger.

 

 

Denne poster skal ha screenshots som viser godt hva viu driver med. Gjerne ett godt screenshot der Gardermoen og kjente flyselskaper er med. For eksempel ett HD bilde fra 3000 fots høyde med spaektakulært vær ss REX el.

Det bør også flettes inn ett F16 i fin fart mellom fjell og daler.

 

Premie til den som lager det beste er utlovet fra arangøren. Tilater meg å sitere med en tilpasset vri en viss Kenedy: Spør ikke hva andre kan gjøre for deg men hva du kan gjøre for andre

 

Det haster da de skal i trykken tilo helga, senest lørdag morgen, men helst innen fredagen. dettew kan dere ungdomma så sett igang å vis deres kreativitet slik att vi får mange skuelystne til lanet og kansje vi lokker frem en og annen skap simmer.

 

send bidrag i mail til min mailkonto security@flightsimlan.com

 

Mvh: Per Berge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...