Gå til innhold

Informasjon om FLG ”flysimulator lan Gardermoen"


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 357
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jeg vet ikke med deg, men jeg har aldri opplevd et behov for dusj på to-døgns lan. Med mindre du har tenkt å ta en "fallskjermjeger" gjennom skogen fra flysamlinga og opp til vollen skal det godt gjøres å trenge en dusj om du dusjer før du drar og når du kommer hjem :) Du blir jo ikke akkuratt svett og skitten av å fingre med et tastatur og en joystick en helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ip til testen i dag som jeg oppfordrer flest mulig til og bli med på please er 81.191.83.138.

 

Slik gjør du for og koble deg på...testen begynner kl 21, så mange som mulig please...bare fly litt rundt en halv time eller to.

1.Du går inn på Multiplayer i FSX og velger LOKAL NETWORK (LAN)

 

2.Setter inn navnet ditt.

 

3. Klikker sign in

 

4.Velger connetc directly i neste skjermbilde.

 

5.setter inn ip...81.191.83.138

 

6. Trykker find sessions.

 

Serveren gir deg nå alle parametere, dvs real weather, all realisme på fult..( pass på overspeed, stress og kolisjon)IKKE I DAG UNDER TESTEN

 

7. Du velger fly, Posisjon du vil starte fra.( Serveren gir deg realtid, dvs skal du fly i Norge på kvelden er det mørkt, men lyst i USA etc.

 

8 Klikker ok.

 

9. Nå kan du velge join session, eller dele cocpit med en annen, om han har satt opp dette

 

Lykke til..

 

Teamspeak brukes til komunikasjon og TSserver er på samme adresse som MP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Litt info fra FLG'09 teamet

 

Er du under 16 år må verge medfølge ved ankomst og innregistreres på FLG’09.

 

Du kan imidlertid, om du ønsker, gjerne sende oss en liten tilleggs mail allerede nå ved påmelding.

Send verges navn og kontaktinformasjon (hvordan verge kan nåes under FLG) til

post@flightsimlan.com

Vil jo gjøre innregistreringen ved ankomst FLG’09 litt mer effektiv for dere, og oss.

_________________

FLG'09 Teamet

 

Per Borrmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er vell ikke satt noe eksakt frist, men vi må vell ha alle på plass ca en uke før FLG, dette pga skalering etc. Og påmelding er ikke gyldig før betaling er registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tar det lang tid ifra man betaler til man får eposten ifra dere? Jeg betalte ifra min konto som er i samme bank dere benytter ifølge knr å bedømme.

 

Både du og Aleksander skulle vel få mail om få strakser :)

 

Betalinger utført etter klokken 12:00 en dag, vil kunne ses på motakers konto dagen etter som innbetaling av kr... men da uten nærmere data om fra hvem. Først påfølgende dag vil alle data om transaksjonen være tilgjengelig. Altså, minimum to dager.

 

Eller for å si det på en annen måte. tror alle til nå har fått promte svar samme dag som data har hvert tilgjengelig. :grin:

 

Vill minne om at innbetaler feltet bør merkes med deltakers navn. Kan være vanskelig å finne ut av en innbetaling som bare inneholder et ukjent navn, og vil jo da være vanskelig å knytte til en bestemt deltakers mailadresse. Dermed også vanskelig å få sendt bekreftelsen promte. :crazy:

 

Appropo, noen som kjenner Bernt Bliksås?

________________

FLG'09 Teamet

Per Borrmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...