Jan Gulliksen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dette ser veldig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Veldig behagelig overraskelse dag jeg logget på i dag. Flotte sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2009 Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2009 Hiver meg på blant gratulantene! Synes forsiden ble riktig så lekker og designet innbydende og moderne! Nå gjenstår det bare å ordne opp i det tullete screenshots og bilde-albumet :cry: . Det er fremdeles best å poste bilder i "arkivdelen", men her blir man alstå diskriminert og delvis bortgjemt i en "subfolder". Sutre sutre :sick: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ser bra ut detta, krystallklar tekst og fin layout :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ser flott ut dette, eneste er screenshot arkiv, bildene er bare 6-800 px brede, så man må scrolle sidelengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er dette vinneren av designkonkurransen for en stund siden? Nope' date=' det er denne: Litt skuffa forslagt mitt ikkje blei brukt, men jaja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Alltid uvant med nye forsider, men synes denne ser veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Endelig, dette var lekkert Jeg var også blandt de som trodde jeg var på feil side først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flott med nytt design, men funksjonaliteten i Opera var dårlig merkar eg. Så på den sida håpar eg det blir bedring. Går ikkje an å scrolle med musa og ingen av menyvalga fungerer før ein maskerer som Internet Explorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Glimrende forside!!!!!!...oversiktlig og brukervennlig...SUPER!! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Setsaas Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dette ser bra ut, flotters! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Hansen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Personlig synes jeg forsiden ser rotete ut, og at reklamebannerne er plassert på irriterende plasser. I tillegg har jeg merket at forsiden og forumet er blitt tregere, noe jeg synes er veldig synd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det virker som at jeg har en kjempebug i Opera 10 Alpha i hvertfall. Jeg taster inn www.flightsim.no, siden åpner seg, deretter blir den redirected til www.flightsim.no/fsno der det kun åpner seg et reklamebanner og ingenting annet. Det samme skjer hvis jeg går fra nettbutikksiden og til nyheter. Jeg klarer også å "fremprovosere" dette når jeg går inn i omtaler/artikler. Har ingen forståelse av hvorfor dette skjer. Det holder at jeg går tilbake til forsiden en gang, og da er alt "normalt" igjen så lenge jeg ikke går tilbake igjen til forsiden. Ellers fungerer det helt optimalt, og jeg synes det er en strålende lay-out. Har ikke lagt merke til at noe går saktere på nettsiden, heller motsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg personlig likte designet veldig godt. Kjempe bra av Dag å fikse nytt utseende på sidene. De gamle så faktisk litt Windows 98 innspirert ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Peter Galaasen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hei. Ris og ros som alltid. Ny nettside design, veldig bra. pluss sidene er karakter 1-10-. karakter 9. Minus sidene: Karakter filbibliotek karakter 1-10, minus 8. Filbibloteket er hva jeg vil si kun relatert til MS. flightsims. Kjøpt og betalt av microsoft?? Vi lever i 2009, men vel, mange bruker eldre promgramvare som kan være interessant i filbiblioteket. Skulle gjerne hatt med det gamle arkivet av ms 2002 og FU series FU2-FU3. Ser gjerne at disse blir inkludert. Konklusjon. En meget bra layout på de nye nettsidene. Lars Peter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Flott dette her, men savner den "vatsim-statusen", liker avogil å sjekke aktiviteten når jeg er på en pc uten VatSpy e.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Finere design nå ja.Gratulerer. Daniel,Det er bare og trykke på "Vatsim",til høyre for multiplayer statusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har same problem med at lenker ikkje fungerar som dei skal og at eg ikkje får sett bileta i full storleik (må scrolle sidelengs for å sjå heile biletet). Nyttar Opera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå tror jeg dette opera-linke-tullet skal være fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da funker linkene i Opera, men rammen i screenshot-arkivet er fortsatt for smal.. funker flott i IE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, jeg kan bekrefte at opera-linke-tullet er fikset, og det virker som det skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da funker linkene i Opera, men rammen i screenshot-arkivet er fortsatt for smalSom jeg engang sa så gjorde jeg et stygt hack for å hjelpe de som absolutt ville poste megasvære bilder uten å bruke album som er til for denslags. At enkelte browsere ikke takler det er forståelig, men jeg orker ikke å finne nye løsninger for et problem som egentlig ikke er noe problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Flightsim.no har blitt meget bra nå! Gratulerer med ny og fin hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vi lever i 2009, men vel, mange bruker eldre promgramvare som kan være interessant i filbiblioteket.Skulle gjerne hatt med det gamle arkivet av ms 2002 og FU series FU2-FU3. Ser gjerne at disse blir inkludert. Filbiblioteket er en smule WIP, og jeg valgte derfor å ikke legge inn alt av data i tilfelle jeg måtte gjøre det om igjen. Så snart den delen er ferdigstilt vil jeg legge tilbake det meste fra det gamle filbiblioteket, men jeg tror jeg skipper FS98 og Fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ser jo bra ut dette, og linkene fungerer fint i Opera her også nå. Men to små spørsmål til deg Dag, nå som vi likevel snakker om forum. 1. Er det mulig å få FS2004 forumdelen til å ha som standard; "Vis emner -1 uke" istedenfor som nå, der den hver gang jeg går ut og inn av forumet går tilbake til; "Vis emner -2 dager". "FSX" og "FS addons" i samme hovedkategori har ikke dette "problemet". 2. Ikke veldig ofte, og muligens Opera-spesifikt, men av og til så endrer min markør seg fra pil/markør til hånd, feks mens jeg skriver et innlegg. Dersom jeg klikker da, så går jeg rett til en av reklamesidene, og det samme har skjedd når jeg har trykket på andres linker. Løsningen er som regel å skrolle helt opp og ned en gang. En annen variant av noe av det samme er som dette: Som sagt, ikke noe stort problem, det skjer ikke ofte så det er ikke som at jeg forlanger det fikset, eller noe sånt. Men ville bare nevne det i tilfelle det er noe som kan ha en enkel løsning. Punkt 1 er uavhengig av nettleser, punkt 2 tror jeg kun skjer med Opera. Utover det, gratulerer med ny design. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, jeg kan bekrefte at opera-linke-tullet er fikset, og det virker som det skal.Vel - det virker som om den løsningen tullet det til på andre måter for alle andre browsere....Det kan skje at dere blir fri for linker igjen i morgen hvis ikke noen som har laget denne sære greia av en browser klarer å forklare hvorfor en normal link ikke skal være klikkbar under gitte forutsetninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Regner egentlig med at du har kål på dette Dag, (og dette er kun ment humoristisk) men det er vel egentlig IE, Safari, Chrome og FF som er sære, ettersom Opera følger webstandarden 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Njaa, det er nok heller måten Opera takler javascript som er problemet. I dette tilfellet er problemet at den ikke klarer å gjøre to ting på en gang - Hver for seg går ting greit, men skal man gjøre begge ting på somme tid skjærer det seg. Jeg har slåss litt med dette i dag også, men løsningen ble at jeg måtte legge inn litt begrenset funksjonalitet for dere Opera brukere. Nå har jeg i det minste fått det strøket av listen, men det er mulig jeg tar en til titt på det når jeg har fått ryddet opp i en del annet smårusk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk Dag, for en super ny layout på en super side! Men jeg har merket at siden går litt tregere(bruker iPod og Google Chrome). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er et naturlig resultat av å gå over fra "håndarbeid" til ferdiglagde maler og moduler. Forsiden er f.eks nå dobbelt så tung som tidligere, men om man sammenligner med mange andre nettsteder er den ikke spesiell tung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.