Gå til innhold

Ny forside


Tom Arild Hansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

  • Premium Medlem

Hiver meg på blant gratulantene! Synes forsiden ble riktig så lekker og designet innbydende og moderne!

 

Nå gjenstår det bare å ordne opp i det tullete screenshots og bilde-albumet :cry: . Det er fremdeles best å poste bilder i "arkivdelen", men her blir man alstå diskriminert og delvis bortgjemt i en "subfolder". Sutre sutre :sick: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at jeg har en kjempebug i Opera 10 Alpha i hvertfall. Jeg taster inn www.flightsim.no, siden åpner seg, deretter blir den redirected til www.flightsim.no/fsno der det kun åpner seg et reklamebanner og ingenting annet. Det samme skjer hvis jeg går fra nettbutikksiden og til nyheter. Jeg klarer også å "fremprovosere" dette når jeg går inn i omtaler/artikler. Har ingen forståelse av hvorfor dette skjer. Det holder at jeg går tilbake til forsiden en gang, og da er alt "normalt" igjen så lenge jeg ikke går tilbake igjen til forsiden.

 

Ellers fungerer det helt optimalt, og jeg synes det er en strålende lay-out. Har ikke lagt merke til at noe går saktere på nettsiden, heller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ris og ros som alltid.

Ny nettside design, veldig bra.

 

pluss sidene er karakter 1-10-. karakter 9.

 

Minus sidene:

Karakter filbibliotek karakter 1-10, minus 8.

 

Filbibloteket er hva jeg vil si kun relatert til MS. flightsims.

 

Kjøpt og betalt av microsoft??

 

Vi lever i 2009, men vel, mange bruker eldre promgramvare som kan være interessant i filbiblioteket.

Skulle gjerne hatt med det gamle arkivet av ms 2002 og FU series FU2-FU3.

Ser gjerne at disse blir inkludert.

 

Konklusjon.

En meget bra layout på de nye nettsidene.

 

Lars Peter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da funker linkene i Opera, men rammen i screenshot-arkivet er fortsatt for smal
Som jeg engang sa så gjorde jeg et stygt hack for å hjelpe de som absolutt ville poste megasvære bilder uten å bruke album som er til for denslags. At enkelte browsere ikke takler det er forståelig, men jeg orker ikke å finne nye løsninger for et problem som egentlig ikke er noe problem...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever i 2009, men vel, mange bruker eldre promgramvare som kan være interessant i filbiblioteket.

Skulle gjerne hatt med det gamle arkivet av ms 2002 og FU series FU2-FU3.

Ser gjerne at disse blir inkludert.

Filbiblioteket er en smule WIP, og jeg valgte derfor å ikke legge inn alt av data i tilfelle jeg måtte gjøre det om igjen. Så snart den delen er ferdigstilt vil jeg legge tilbake det meste fra det gamle filbiblioteket, men jeg tror jeg skipper FS98 og Fly!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut dette, og linkene fungerer fint i Opera her også nå. Men to små spørsmål til deg Dag, nå som vi likevel snakker om forum.

 

1. Er det mulig å få FS2004 forumdelen til å ha som standard; "Vis emner -1 uke" istedenfor som nå, der den hver gang jeg går ut og inn av forumet går tilbake til; "Vis emner -2 dager". "FSX" og "FS addons" i samme hovedkategori har ikke dette "problemet".

 

2. Ikke veldig ofte, og muligens Opera-spesifikt, men av og til så endrer min markør seg fra pil/markør til hånd, feks mens jeg skriver et innlegg. Dersom jeg klikker da, så går jeg rett til en av reklamesidene, og det samme har skjedd når jeg har trykket på andres linker. Løsningen er som regel å skrolle helt opp og ned en gang.

 

En annen variant av noe av det samme er som dette:

 

reklamefsno640x480.jpg

 

Som sagt, ikke noe stort problem, det skjer ikke ofte så det er ikke som at jeg forlanger det fikset, eller noe sånt. Men ville bare nevne det i tilfelle det er noe som kan ha en enkel løsning. Punkt 1 er uavhengig av nettleser, punkt 2 tror jeg kun skjer med Opera.

 

Utover det, gratulerer med ny design. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan bekrefte at opera-linke-tullet er fikset, og det virker som det skal.
Vel - det virker som om den løsningen tullet det til på andre måter for alle andre browsere....

Det kan skje at dere blir fri for linker igjen i morgen hvis ikke noen som har laget denne sære greia av en browser klarer å forklare hvorfor en normal link ikke skal være klikkbar under gitte forutsetninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, det er nok heller måten Opera takler javascript som er problemet. I dette tilfellet er problemet at den ikke klarer å gjøre to ting på en gang - Hver for seg går ting greit, men skal man gjøre begge ting på somme tid skjærer det seg.

 

Jeg har slåss litt med dette i dag også, men løsningen ble at jeg måtte legge inn litt begrenset funksjonalitet for dere Opera brukere.

Nå har jeg i det minste fått det strøket av listen, men det er mulig jeg tar en til titt på det når jeg har fått ryddet opp i en del annet smårusk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...