Dag Johansen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Et belte av samme typen som setebeltene i fly må jo være tingen for alle her... Dere finner det i nettbutikken vår... Glem heller ikke utvalget vårt av nøkkelringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hahaha, dette begynner å gå for langt :grin: Snart bruker vi pitot-rør på bilen for å måle farten og :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Haha! Genialt, Dag. Genialt! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 hehe stilig stilig Men helt enig med overstående her. Dette begynner å gå litt for langt :crazy: FS og Aviation er en hobby for de fleste her inne, kansje mer for noen eller andre. Men jeg tviler på at en flyger i SAS eller noe annet flyselskap har altimeter i bilen sin eller fly vekkerklokke på soveroms kommoden :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fantastisk, det der er så unødvendig at jeg tror det ikke, men for all del, jo mindre nødvendig det er, jo bedre liker jeg det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er faktisk ikke uvanlig med sånne beltespenner, men selve beltet derimot har jeg ikke hørt om. Har et belte med en slik spenne liggendes, men det er aalt for lite blitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 For å sitere datteren i huset (som ikke har noe forhold til fly) - Dritkult! Også for hun av gårde med ett sett... Det er vel like før halve skolen står på døren og skal kjøpe slike Jeg tok bare inn noen få for å se hva dette var for noe, men de virker faktisk så realistiske (og praktiske), at jeg tror jeg må skaffe til veie flere av disse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ja motebildet forandrer seg stadig, bra tiltak at man lett kan få kjøpt slike lovlig - for de som er i "rette" alderen osv og synes dette er kult. Alternativet som desverre mange fortsatt bruker, er å stjele disse fra flyene. Det er hærverk og selvsagt direkte ulovlig. Nå har det heldigvis blitt verre å gjøre dette, tidligere var dette et stort problem for mange selskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 De var kule. Følger det med en dame som forteller hvordan man fester, lukker og strammer til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Gå for langt? Det er da bare morsomt! Jeg tror ikke man skal ta seg selv så høytidelig at slike effekter blir "å gå for langt". Fint at du utvider vareutvalget, Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mmm, meget pent! Når lønningen kommer er det ikke umulig at ett slikt belte vil ligge på din ordreliste fra undertegnede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kanskje flyselskapene slipper å ettermontere setebelter i setene sine så ofte nå ettersom det forekommer at folk stjeler de for å lage belter til buksene sine av de. dette kommer jeg til å kjøpe:-) Tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Siden beltespennet er i aluminium så piper det da ikke i sikkerhetskontrollen? Kanskje jeg skulle kjøpt eg slikt et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Herreminn da, dere trenger jo ikke kjøpe dette om dere synes det går for langt nå. Dette er nok ikke ment som ett belte du skal ha på deg når du flyr FS, men det er mote blant noen å ha ett slikt belte. Easy up folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Enig! Folk kommenterer at dette er gått for langt, men dere er ikke påbudt å ha et slikt belte :confused: Virker som noen ikke synes dette var så kult, men personelig er dette ÜBER RÅSTILIGFETT...! GENTIAL DAG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Me want! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bestillt! Og pengene er sendt over fra konto! Gleder meg som en liten unge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Følger det med en dame som forteller hvordan man fester' date=' lukker og strammer til? [/quote'] - Er det ikke heller det motsatte som er ønskelig? - Hvor gammel er datteren din Dag, og hvor er dette populært? :grin: Vurderer å kjøpe dette... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå er det ikke lenge siden det var endel avisoppslag om at disse var populære å stjele med seg fra fly, da folk bruker de som vanlige beltespenner. ...... og ved enkelte tilfeller går de til videresalg ...Enklere beltespenne på buksa skal man lete lenge etter i nødsituasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Da tror jeg jeg bestilte den siste fra dette lasset. Bare å overføre penger nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk den nest siste. Pengene er overført nå, så hvis det går like fort nå som ellers med Dag sine forsendelser, så vil jeg kanskje ha det på tirsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Dag, jeg tror du bør få inn flere belter. Jeg skal også ha, men må vente på lønning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå har jeg lett og lett, men finner ingen pysjamas med fire striper? Hva er dette for slags webshop??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skaff flere slike Dag. Skal ha meg et par stykker av disse uti februar mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, jeg skal også kjøpe meg et sånt belte som dette, men var visst for seint ute! :grin: Jeg får vente til februar da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg bestiller flere i morgen, og da vil de være her på fredag eller neste mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvor lang tid går det fra man betaler, til du får det bekreftet Dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Stort sett kommer pengene inn dagen etter at du har betalt. I helgene flytter ikke bankene penger, så om du har betalt noe i helgen vil vi tidligst ha beløpet på konto på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bestillte på lørdag, pengene var inne på mandag, sent på tirsdag og kom til meg i dag på en onsdag! Bare elsker de raske leveringene dine Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan si det samme, jeg fikk mitt i ste Jeg er skikkelig fornøyd :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.