Martin Floor Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har veldig liten kunnskap i hvilke selskaper som bruker hvilke callsigns, så jeg tenkte det kunne være en lærerik tråd å høre hva folk har mest sansen for. Jeg liker forøvrig disse veldig godt: Speed Bird (BA) Norshuttle (Norwegian) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Giant (Atlas Air) Baby (BMI) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 BRAVE Ikke sant, Herr Stue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vet ikke hvorfor, men jeg digger "Shamrock" (Air Lingus) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vanskelig å si. Jeg synes "Speedbird" mistet det meste av betydningen når Concorden ble pensjonert. Ellers er jo TNT-UK fine med "Nitro" "Yellow cab" var også meget treffende for fargeskjemaet til Hapag-Lloyd Express. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Yellow cab" var også meget treffende for fargeskjemaet til Hapag-Lloyd Express. Har de bytta? IATA Code: X3* ICAO Code: HLX IATA Accounting / Prefix Code: Known As: HLX Full Name: Hapag-Lloyd Express GmbH Country: Germany Callsign: "Excellence" Edit: Det virker slik når jeg ser du skrev "var" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Yellow cab" var også meget treffende for fargeskjemaet til Hapag-Lloyd Express. Har de bytta? Ja, mener de byttet for kort tid tilbake. Har hørt dem flere ganger på radioen med "Yellowcab" i det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Midnight, som tilhører Sundt air. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med Virtual Rotorhead sitt da.. Callsign: ROTORHEAD he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Sweeper" - Blom geomatics (Fotonor) "Scoop" - BenAir "Norseman" - Norsk Flytjeneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Shamrock - Aer Lingus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Easy" (Easyjet) "Viking" (MyTravel DK) "J-Bird" (Japan Airlines) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Amtran" (ATA) "Options" (Flight Options) "Keystone" (UNKNWN) "Citrus" (AirTran) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 BRAVE Ikke sant' date=' Herr Stue? [/quote'] Helt korrekt Herr Martinsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 NITRO = TNT MIDNIGHT = Sundt air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 New Dawn= EOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg må si jeg smiler litt hver gang jeg hører "Balkan Holidays" Transoviet krysser daglig over Trondheim, skulle tro det var på tide å bytte kallesignal?... ellers har jo forsvaret noen fine; knife, fork, spoon, dolly.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Smiley" (Pacific Southwest Airlines) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Cadet Eller LN-ALZ / LN-GHG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "King Kangaroo" Mener det er Qantas Express/Regional/Domestic eller hva de nå heter,som har dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "King Kangaroo"Mener det er Qantas Express/Regional/Domestic eller hva de nå heter' date='som har dette. [/quote'] Sikker på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Andre forslag da Kenneth? Ble bare fortalt dette,har prøvd å snoke rundt på nettet og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Norsk Helikopter A/S Callsign: Norske :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 British Airways : Speedbird Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 SasBraathens=Scanor Widerøe=Wideroe Lufttransport=Lufttransport SAS=Scandinavian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Erik Johnsen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Cato=Cato Air ( :grin: ) Springbok=South African Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard .L. Hovde Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 New Dawn= EOS Jeee! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Cato=Cato Air ( :grin: )Springbok=South African Kato Air= Kato Air ikke bare Kato Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Blue Line= Blue Berry(BLE) flyblueline.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 SasBraathens=ScanorWiderøe=Wideroe Lufttransport=Lufttransport SAS=Scandinavian hmm..visste ikke at de brukte Wideroe..har bare hørt med Ø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.