Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

.-.-.- ' .--- . --. ' ..-. .- .- .-. ' ...- . .-.. ' -.- --- -. ...- . .-. - . .-. . ' - .. .-.. -... .- -.- . ' ..-. .-. .- ' -.. -.-. ... ' .- .---- ----- ' - .. .-.. ' ..-. ... -..- ' ..-. --- .-. ' . -. ' .--. . .-. .. --- -.. . .-.-.- ' .... .- .- .--. . .-. ' ...- .. ' ..-. .- .- .-. ' -. --- . -. ' ..-. .. -. . ' -.. .- --. . .-. ' -- . -.. ' ... .... .- .-. . -.. ' -.-. --- -.-. -.- .--. .. - ' ..-. .-.. .. --. .... - ... ' .. ...- .- .-. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har meldt meg på, men vet ikke om jeg kan stille på lanet. Så jeg får se det ann litt

 

Men sånn er det når men må flytte på seg pga jobb.

 

.... :o Steinar, du har å stille på FLG om du så flytter til SørAmerika! Kan vanskelig forestille meg hva som skal hindre deg, etter alle turene du tok fra Sortland til Bodø med bilen fullpakket med allskens simulatorutstyr :whistle: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Vi kommer til og utvide påmeldingen litt, så dette går bra. Jeg regner med at vi flytter påmeldings frist til ut uka, men dette bekreftes til mandag. Men gyldig påmelding ila dagen går ihverfall ok, betaling kan dere ta til mandag. Skal bli artig dette folkens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er for dere som ikke er kjent med FLG konseptet greit og vite at FLG er null profitt, heller minus for og si det slik, så disse 350.- går inn på konto til Flysamlingen og benyttes i 100% til og dekke noe av utgiftene som påløper. Det har aldri hvert et øre i overskudd, og målsettningen er og gå i null. Meeeen vi bommer hvert år, men artig lell :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kunne vært mer motiverende Geir om det ikke gikk i minus. Sett overskuddet på en sperret konto som igjen kan benyttes ved neste FLG.

 

Sett opp billettprisen til 400-500 og sats heller på å gjøre FLG til noe fast med masse aktiviteter osv. Sats på profileringsalg og andre reklamebaserte ting. Innhent reklame fra nærområdet og trekk inn simprodusenter osv..

 

Trenger ikke bli et konsept som alltid går i underskudd om man bare velger å gjøre det litt taktisk og profesjonelt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg harstor respekt av hva Geir og teamet hans får til,men å tro att noen firma gidder å bruke penger på så få mennesker 40-50 stk. Det tror jeg ikke.Jeg var med å arangere 2007.Når alt er betalt,så er det som Geir sier, Man må kanskje legge til litt.Så kjenn deres besøkelsestid Gutter å Jenter.Det må komme flere en 40 stk,eller så blir ikke dette noe som blir ett fast event

 

Vi snakkes på FLG 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, liten og stor. I det minste ta turen opp til Forvarets flysamling denne helgen og støtt oppunder dette tiltaket. Vi er ikke bare avhengige av LAN-deltakere men også publikum generellt med et lite snev av flyinteresse. Men det hadde vært svært morsomt å se flere av fjesene inne på dette fora om dere selv om dere ikke tar med PC'er, så kan dere være med på å støtte opp om dette prosjektet og melde dere på og sosialisere der opp den helgen. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Tom, om du har taktiske og profesjonelle evner som ikke vi har, er det bare og ta stafett pinnen. Stor forskjell på og sitte og fjase på et forum en det og faktisk gjøre det. Så om du har lyst har du lov :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det alltid går i minus så er det jo klart at FLG lever videre kun på nåde. Da er vi i miljøet heldige som har ildsjeler som bærer tapet.

 

Og så er det selvfølgelig en ting å sitte å mene noe om det i godstolen sin, og noe ganske annet å brette opp armene og gå hen å gjøre det.

 

Enig! :) Det jeg mente Lund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom, om du har taktiske og profesjonelle evner som ikke vi har, er det bare og ta stafett pinnen. Stor forskjell på og sitte og fjase på et forum en det og faktisk gjøre det. Så om du har lyst har du lov :-)

 

Nå skal ikke jeg ta en Northug og si at æ e kongen, men tar gjerne stafettpinnen på neste FLG, tiden frem til FLG2011 er for kort til å sanke sponsorer og støttespillere.

 

Men helt klart jeg er med :) (Neste år er jeg i tillegg ferdig utdannet også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er kjempe fint, håper det skjer, Vi har vell litt erfaring med at fest taler, forblir som regel nettopp det, og handling er det mindre av. Som sagt det er super differanse mellom det og skrive det på et fora, og det og faktisk gjøre det, så om din "fest tale" blir en ny erfaring blir vi glade for det.... stå på videre... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...