Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Her kommer litt mere info.

 

** Eventet holdes på Flysamlingen på Gardermoen fredag til søndag.

 

** inngangspris for Lan fra fredag til søndag er kr. 350.- for denne summen får du bord, stol, strøm og nettverk.

 

** skal du besøke FLG uten og være på lan er det normal pris ved flysamlingen kr.75.-

 

** Aldersgrense er satt til 16 år uten følge med vokse på lan, de som er under dette må se www.flightsimlan.com sine sider ang påmelding når disse kommer opp 1 februar.På dagtid er det ingen aldersgrense.

 

** Det er spesialpriser på Hotell til kr 690.- pr døgn for enkeltrom og 890.- for dobbeltrom...bestillings kode kommer ila uken.

 

** for de som ønsker og sove ved plassen sin er dette ok.

 

Følg med for ytterligere informasjon fortløpende. Vi har mye spennede på gang og dette FLG skal bli et godt FLG for store og små.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfect! :)

DER var flight fikset

 

fr 18 mar 2011

14:20 Molde, Årø

15:10 Oslo, Gardermoen

 

sø 20 mar 2011

 

17:15 Oslo, Gardermoen

18:05 Stavanger, Sola

 

18:45 Stavanger, Sola

19:20 Bergen, Flesland

 

20:25 Bergen, Flesland

21:25 Molde, Årø

 

Som Fred Solli sier så blir det " Den mjølkeruta hjem igjen da" Meen skal bli kos å komme seg til Stavanger for første gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det samme med meg og.

Reiser med far min.

Men har ikke lyst til at han skal sitte atmed meg gjennom natta.

Og tviler på at han har lyst til å sitte oppe hele natta uansett.

Men må eg da slutte av når kvelden kommer, og berre fly om dagen?

Men er det nokken små jobber som må gjøres trur eg han var iterisert i det.

Vil det vere noe kiosk salg av noe slag så trur eg han frivilig vill hjelpe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Nope, du bare melder i fra på påmeldings siden, vi har normalt sett opperert med verge for de som er under 16, dvs du får en voksen person som blir din kontakt person på FLG, og som også skal kunne kontakte foreldrene dine om vi har behov for dette.

 

Dette for at både du og foreldrene dine skal føle seg trygge på gjennomføring og sikkerhet. Det er egen sikkerhets ansvarlig som blir pressentert sammen med de andre i teamet, når vi legger ut webben om kort tid, dvs ila 6-10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

For de som skal ha Hotell er bestillings adresse : osloairport@bestwestern.no benytt kode 69045, dette skal være med frokost. Hotellet ligger 100 meter i fra Flysamlingen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Er det noen av våre kjøre moderatorer som kan kjøre sticky på denne tråden? slik at den ligger øverst? vi er jo veldig glade på vegne av hele miljøet om flest mulig får med seg dette eventet i år som tidligere. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det vil på påmeldings tjeneste som kommer også gjøre at vi spørr hvordan du skal reise, dvs de som huker av med bil, og ønsker noen og reise med og dele drivstoff med. Disse kontaktene skal vi distribuere til alle etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er blitt sagt før setter jeg (og garantert resten som har planer om FLG) veldig stor pris på innsatsen som blir gjort! Det gjelder av i Crew!

 

Imponert over alt som har blitt gjort. Inkl deres flotte ideer som Geir blandt annet nevner. Nå vet ikke jeg hvem som fant på det, men dere er da et team derfor gir jeg all honnør til dere!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ingen over ingen under, et slik event krever noe av alle, både dere som kommer og deltar, de som er med i aviklingen under eventet og de som er med i forbredende fase. Fred S er mannen som skal kvalitets sjekke og holde en rød tråd i aktiviteter inne på flysamlingen, mp event, foredrag etc. Werner Rafset organiserer Vatsim, Jan Fjeld er vår kjære nettverksmann, Kjetil Asphaug er sikkerhets ansvarlig og sørger for at det er vakthold og at alle foreldre har en kontaktperson etc. Simmklubber som OFKL vil også være en viktig deltager under eventet.Undertegnede surrer litt også med dette, jeg er engasjert som konsulent for flysamlingen og holder tak i dette i prematur fasen sammen med Fred Solie, resten av teamet blir mere delaktige i løpet av en uke...nå har vi fokus på alt dere skal få oppleve

Det er også en Facebook side om du søker opp FLG, fint om du varseler alle som du kan om dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...