Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Gratulerer med dagen Tom. Det var kult å fly DC 10 sammen.

 

Spesielt artig var det å møte mange fra Søndagsklubben i helgen. Veldig morro å kunne sette fjes på de mange stemmer man har blitt kjent med på MP-server'n! Håper vi treffes neste år også.

 

Stor takk til Geir Ove og kompani som har fått i stand arrangementet.

 

----------

Øystein

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Stor takk til alle som sto bak FLG2011!

 

Jeg har satt sammen noen videoklipp til en liten snutt som ligger på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=h8ZqOHONxEA

 

Jeg hadde ingen ambisjoner om å lage noen dokumentar så dette blir bare spredte klipp fra noe av det som skjedde under FLG2011. Kanskje jeg legger på mer lyd og tekst etter hvert, men det kan jeg ikke garantere.

mvh

Jens Leo Iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og benytte anledningen til og takke for et veldig bra gjennomført FLG fra staffet sin side, samt fra alle deltakere, litt av en gjeng som er samlet sier bare jeg!

 

Den jobben dere gjør er helt fantastisk for hele miljøet og det gjør denne hobbyen enda bedre.

 

Håper at det klaffer slik at jeg kan komme på neste FLG også, datoen er iallefall satt av i kalenderen.

 

Igjen må jeg bare takke for nok et helt topp gjennomført FLG fra dere alle sammen, vet at det ligger MYE arbeid bak dette, men at det skulle bli så bra hadde jeg ikke trudd!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...