Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Vi ligger litt bak skjema når det gjelder påmeldings sidene som kommer senest søndag men vi håper tidligere. Jeg og Fred styrer på og ser frem til og treffe dere alle sammen. :D

 

Fint om denne tråden settes som sticky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Viktig informasjon til alle som skal på FLG. Vi har drøyet litt med påmeldingsidene da vi desverre har fått et ikke ubetydelig problem med og gjennomføre på flysamlingen som planlagt, vi jobber på spreng med dette, og kommer tilbake i løpet av noen dager. Sist vi fikk problemer med flysamlinga snudde vi oss på 24 timer, og nå er vi snart på 30 dager før gjennomføring og vi gir bånn gass. Vi flytter ikke langt så både hotell etc skal passe bra, om vi flytter. Vi kommer til bake så snart vi kan. Still spørsmål i denne tråden, jeg svarer så best jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Som dere sikkert har fått med dere har vi gått på en utfordring med lokaler på samme måte som sist, dette har med godkjennelser og byråkrati fra de offentlige organer som gir slikt og de som eier lokalene vi hadde tenkt å bruke til FLG. Det som var bra denne gangen var at det kom en måned før og ikke 24 timer som sist. Det er med glede jeg kan meddele at FLG2011 gjennomføres som planlagt, vi har flyttet selve lanet 50 meter til hotellet som ligger ved flysamlingen, det vil dog være aktiviteter i flysamlingen i forbindelse med FLG. Det vil ikke bli noen endringer i pris etc, foruten at turen til baren blir kortere for de som ønsker en ”voksen” sossial profil med likesinnede flysimmere.

Vi legger ut påmeldingene i morgen…..phu……..god helg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annbefaler dere?

 

Hvis jeg enda ikke vet om jeg skal ha hotellrom. Da har jeg 3 muligheter

 

1. Jeg kan velge Nei jeg trenger ikke hotellrom, og heller booke senere

2. Ja, jeg skal ha hotellrom, og droppe og bestille

3. Jeg kan vente med påmeldingen til FLG intill jeg vet noe mer.

 

Hvordan har dere tenkt det ut? Er det bare for å få en viss oversikt over bookings eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hotellet må bestilles av deg, dette er bare en feel til oss, så vi har litt oversikt........ det kommer feilmelding, men du får en bekreftene mail om at påmeldingen er registrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...