Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei Birger, synd at du blir utsatt for denslags "tyveri". Vedkommende har sikkert hentet filmen på flightsimlan.com der filmen ligger som download. Skal se om vi ikke kan få fjernet den derfra slik at dette ikke skjer igjen.

 

Synd du ikke kan komme på FLG2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander: Jeg tenkte ikke stort hvertfal, jeg viste ikke det jeg gjorde var så galt som det var. Og det var ikke filmen som var men laget av meg, meningen var jo at jeg la den ut. Derfor jeg skrev det. Men den er slettet så håper da inderlig at dere er sure på meg for noe jeg gjorde for leeeenge si som jeg sa, var uten og tenke meg om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger: Jeg vet det at jeg gikk langt over streken. Men husk hvor gammel jeg er da, en voksen tenker kanskje litt lenger enn et barn.

 

Som jeg sa: Jeg er veeeeldig lei for det og skal aldri gjøre noe sånt idiotisk igjen!

 

 

 

Hvis du er et barn uten kontroll over egne handlinger tror jeg kanskje ikke internett er plassen for deg gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så greit for dere som er over 18 å komme med aldersgrenser på alt! Men dere var 13-14 en gang dere også! Er det så mye egoisme ute å går?

Men tilbake til emnet :-) Er det mulig å komme på besøk på lørdagen? Må man betale for å si hei? :P Har en spillejobb på fredagen som hindrer meg :-( Men har veldig lyst til å hilse på folket man både krangler, skryter av og deler meninger med her på forumet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...