Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det er kjempe fint, håper det skjer, Vi har vell litt erfaring med at fest taler, forblir som regel nettopp det, og handling er det mindre av. Som sagt det er super differanse mellom det og skrive det på et fora, og det og faktisk gjøre det, så om din "fest tale" blir en ny erfaring blir vi glade for det.... stå på videre... :-)

 

Andre gang jeg hører dette nå Geir :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Vi utvider påmeldingsfristen til 10 mars, dvs betaling må ha skjedd innen kl 24.00 10 mars. Det vil komme kvitteringer på mail 12-13 mars på mail til de enkelte. Denne kvittering vil være trigger for FLG Badge under FLG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da har plutselig ett led i planen min droppet ut, fordi Bring er stengt på Søndager får jeg ikke sendt PCen hjem Søndag, så jeg skulle ha PCen stående hos en kompis av meg som skulle innom Bring med den på Mandag.

 

Er det noen fra Oslo som jeg kan stole på som kan fikse det?

 

Blir da snakk om å stikke innom Bring Karihaugen i Oslo og levere inn PCen. Frakt er avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Er det noen som ønsker og dele på hotell rom under FLG så ta kontakt med meg på gofi@hatteland.com , vi har noen som ønsker dette og vi formidler kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

[video:youtube]

 

Denne kjøres på skjermene på Oslo S denne uka. :-)

 

Dere som er påmeldte skal nå ha fått en bekreftelses mail, til dere som skal fly DC10 sim, er det bare og melde sin interesse som nevnt i mail. Ps. Det tok 2 minutter så komm de første påmeldingene til DC 10 sim, så vær rask. Dette annonseres også på Oslo S til publikum, så ikke nøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...