Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Jeg vil benytte anledningen til å berømme, og ikke minst takke crewet bak FLG! Nok en gang ett knall arrangement er gjennomført! Desverre måtte jeg dra i all hast, så fikk ikke tatt dere i hånden, men consider this as a handshake!

 

En takk rettes også til deltakerne, kanonbra oppmøte!

 

Takk for en minnerik helg gutter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det mangler en underskrift på diplomet ditt :-( Det skjedde så mye rundt meg at jeg rett og slett glemte det.

 

Samme her, gikk litt fort i svingene der Fred, beklager det og vel fortjent.

 

Takk for en hyggelig helg folkens, utrolig mange flotte personer samlet på en plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hyggelig folkens, det er verdens beste lønn, med fine tilbakemeldinger om at dere har koset dere. Har lyst til og takke de som var med i crew, og Jan Fjeld som dere ikke så så mye av, han kjørte dc 10 simmen og fikset nettverk for oss.

 

Neste år skal vi gjennomføre tidenes beste FLG, nå har vi et år på og planlegge og jeg har noen ideer på hva som kan gjøres mye bedre og nye mommenter som vil være av interesse.

 

Vil også gratulere årets simmer, Fred Solli, og gjør alle oppmerksom på at neste år kan det være deg :-)

 

Jeg tror slike samlinger gjør godt både for miljøet, men også for sammhold, samt at jeg tror faktisk dette forumet blir bedre i og med at vi kjenner hverandre litt bedre. Takk for en fin helg til både deltagere og alle sammen.

 

Geir Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...