Steinar Grindstein Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har meldt meg på, men vet ikke om jeg kan stille på lanet. Så jeg får se det ann litt :cry: Men sånn er det når men må flytte på seg pga jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ikke alle som kan morse! -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 .--- . --. / .... .- .-. / -- . .-.. -.. - / -- . --. / .--. .- .- / --- --. / -... . - .- .-.. - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Haha se hva jeg fant, morse translate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 .-.-.- ' .--- . --. ' ..-. .- .- .-. ' ...- . .-.. ' -.- --- -. ...- . .-. - . .-. . ' - .. .-.. -... .- -.- . ' ..-. .-. .- ' -.. -.-. ... ' .- .---- ----- ' - .. .-.. ' ..-. ... -..- ' ..-. --- .-. ' . -. ' .--. . .-. .. --- -.. . .-.-.- ' .... .- .- .--. . .-. ' ...- .. ' ..-. .- .- .-. ' -. --- . -. ' ..-. .. -. . ' -.. .- --. . .-. ' -- . -.. ' ... .... .- .-. . -.. ' -.-. --- -.-. -.- .--. .. - ' ..-. .-.. .. --. .... - ... ' .. ...- .- .-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ca 40 på Lanet påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg bestillt hotellrom. Blir bare tilskuer ettersom jeg ikke gidder å pakke ned utstyret, pakke opp utstyret og pakke det ned igjen for deretter å sette det opp igjen. Blir sikkert mye å se på, så turen er ikke forgjeves læll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det kommer nok helt sikkert til å klø i fingra etter en yoke eller stikke er jeg redd for. Du er herved advart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Du må bare ta over mi maskin når jeg får jordslag i baken Paul.. :grin: Du skal nok få fly serru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Både Kjell og Bjørn har tilbudt meg oppvarmet stol innimellom. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 jeg er med men får ikke betalt før i mårra. lørdag den 5. skulle det være greit eller? pengene vil jo ikke komme inn før på mandag uansett selv om fristen er på lørdag. nok en gang sent ute....typisk hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Da ble det hotell på meg også. Gidder ikke pendle frem og tilbake :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 5. mars 2011 Har meldt meg på, men vet ikke om jeg kan stille på lanet. Så jeg får se det ann litt Men sånn er det når men må flytte på seg pga jobb. .... Steinar, du har å stille på FLG om du så flytter til SørAmerika! Kan vanskelig forestille meg hva som skal hindre deg, etter alle turene du tok fra Sortland til Bodø med bilen fullpakket med allskens simulatorutstyr :whistle: !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vi kommer til og utvide påmeldingen litt, så dette går bra. Jeg regner med at vi flytter påmeldings frist til ut uka, men dette bekreftes til mandag. Men gyldig påmelding ila dagen går ihverfall ok, betaling kan dere ta til mandag. Skal bli artig dette folkens.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Betaling sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det er for dere som ikke er kjent med FLG konseptet greit og vite at FLG er null profitt, heller minus for og si det slik, så disse 350.- går inn på konto til Flysamlingen og benyttes i 100% til og dekke noe av utgiftene som påløper. Det har aldri hvert et øre i overskudd, og målsettningen er og gå i null. Meeeen vi bommer hvert år, men artig lell :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tror det kunne vært mer motiverende Geir om det ikke gikk i minus. Sett overskuddet på en sperret konto som igjen kan benyttes ved neste FLG. Sett opp billettprisen til 400-500 og sats heller på å gjøre FLG til noe fast med masse aktiviteter osv. Sats på profileringsalg og andre reklamebaserte ting. Innhent reklame fra nærområdet og trekk inn simprodusenter osv.. Trenger ikke bli et konsept som alltid går i underskudd om man bare velger å gjøre det litt taktisk og profesjonelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg harstor respekt av hva Geir og teamet hans får til,men å tro att noen firma gidder å bruke penger på så få mennesker 40-50 stk. Det tror jeg ikke.Jeg var med å arangere 2007.Når alt er betalt,så er det som Geir sier, Man må kanskje legge til litt.Så kjenn deres besøkelsestid Gutter å Jenter.Det må komme flere en 40 stk,eller så blir ikke dette noe som blir ett fast event Vi snakkes på FLG 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Yes, liten og stor. I det minste ta turen opp til Forvarets flysamling denne helgen og støtt oppunder dette tiltaket. Vi er ikke bare avhengige av LAN-deltakere men også publikum generellt med et lite snev av flyinteresse. Men det hadde vært svært morsomt å se flere av fjesene inne på dette fora om dere selv om dere ikke tar med PC'er, så kan dere være med på å støtte opp om dette prosjektet og melde dere på og sosialisere der opp den helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tom, om du har taktiske og profesjonelle evner som ikke vi har, er det bare og ta stafett pinnen. Stor forskjell på og sitte og fjase på et forum en det og faktisk gjøre det. Så om du har lyst har du lov :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Helt enig. At noen "gjør det" er helt vesentlig !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ja, jeg synes dette er et vidunderlig konsept. Ikke viktig for meg at det går i pluss, og LIKER at det er noen ildsjeler som holder dette gående.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ikke viktig for meg at det går i pluss Nei det er vel tross alt ikke så viktig for Geir Ove at han og teamet går i minus heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dersom det alltid går i minus så er det jo klart at FLG lever videre kun på nåde. Da er vi i miljøet heldige som har ildsjeler som bærer tapet. Og så er det selvfølgelig en ting å sitte å mene noe om det i godstolen sin, og noe ganske annet å brette opp armene og gå hen å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dersom det alltid går i minus så er det jo klart at FLG lever videre kun på nåde. Da er vi i miljøet heldige som har ildsjeler som bærer tapet. Og så er det selvfølgelig en ting å sitte å mene noe om det i godstolen sin, og noe ganske annet å brette opp armene og gå hen å gjøre det. Enig! Det jeg mente Lund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tom, om du har taktiske og profesjonelle evner som ikke vi har, er det bare og ta stafett pinnen. Stor forskjell på og sitte og fjase på et forum en det og faktisk gjøre det. Så om du har lyst har du lov :-) Nå skal ikke jeg ta en Northug og si at æ e kongen, men tar gjerne stafettpinnen på neste FLG, tiden frem til FLG2011 er for kort til å sanke sponsorer og støttespillere. Men helt klart jeg er med (Neste år er jeg i tillegg ferdig utdannet også ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det er kjempe fint, håper det skjer, Vi har vell litt erfaring med at fest taler, forblir som regel nettopp det, og handling er det mindre av. Som sagt det er super differanse mellom det og skrive det på et fora, og det og faktisk gjøre det, så om din "fest tale" blir en ny erfaring blir vi glade for det.... stå på videre... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Noen fra Møre som har plass til datamaskin og litt tilbehør? Skal reise med fly på Fredagen. Blir evt. Sas Cargo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg kjører til Stavanger uka i forveien, via FLG hjem igjen. Det er en viss sjanse for at jeg kan få plass til utstyret, men det er kanskje ikke aktuelt å være foruten i en uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dere får kose dere, jeg må desverre til Trondheim på en konferanse med "pliktig oppmøte" :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.