Kim Jørgen Brenna Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Her har det virkelig blitt en "Ekstrem forvandling-Forum Edition" Tusen takk Dag,for det flotte nye forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jæklig uvant, men noe annet skulle bare mangle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Tar deg nok ikke mere en ei uke før dette blir normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Deillig med nytt forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 deilig med nytt forum, for å være ærli så synns jeg det her er bedre en det andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hm... Ihvertfall gjør to ting.. 1. La oss ha mer enn 100 tegn i signaturen. 2. Lag logoen større (og fjern reklamen for støttemedlemmer!) 3. Lage nye kategorier som vi har mast om lenge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Wow, dette var uvant de lux ja. Tar nok en liten stund før dette blir en vane for min del. Men gratulerer med forandringen i alle fall! :grin: :whistle: (Sorry, måtte bare prøve litt av de nye smileyene). Edit: Syns formatet kanskje virker bittelitt for stort; jeg må slide litt frem og tilbake hele tiden for å få med hele siden i bredden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Synes dette ble fint jeg Litt kult med den "Min stemning"-tingen helt oppe til høyre, så kan vi endre humøret vårt der, istedenfor å la det gå utover andre i innlegg på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnar Dahl Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 ja, dette er veldig uvant, men skal prøve å venne meg til det :grin: men ser veldig bra ut... gratulerer så mye. men hva er det varsle moderator??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Måtte bare skrive et innlegg for å teste. Hehe. Hvorfor er signaturen på noen så veldig "høy"? Sykt irriterende... Hvordan kan jeg få endret det? EDIT: Aha, got it. Jo lengre innlegget blir jo mindre blir signaturen. Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan noen forklare meg hvordan i svarte jeg slår av at jeg ikke vises i hvem er pålogget? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 I "Mine Preferanser" siden din, helt nederst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Synes hele menyen til venstre kunne vært droppet. "Siste innlegg" og "Hvem er online" kunne jo vært lagt til en knapp øverst. Feltet ved avataren, bosted osv. bør bli bredere, da slipper man at hele innlegget blir høyt fordi man bor på et sted med langt navn. Ellers funker dette greit EDIT: Går det an å sette grense for antall tegn i signaturen til 100 (gjerne mindre) SYNLIGE tegn, altså ikke inkludert url osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Vi kan jo kanskje flytte hele menyspalten til høyre side - Da slipper vi problemet med scrolling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det ble med en gang lettere og mer oversiktlig med med menyen til høyre ja. Takk skal du ha Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 flott nytt forum, litt uvant men det skal gå bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Dette liker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Personlig skulle jeg ønske menyene på høyre siden var vekke, men eller ser det ganske bra ut dete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Et par smarte ting: Med favoritter kan du lage ditt "eget forum". Der kan du legge fora, emner eller enkeltbrukere og deretter bruke funksjonen "Mine favoritter" under "Mine ting" for å se på det. Du kan til og med velge å bruke favorittene som startsted i forumet. Private beskjeder er nå private emner hvor dere kan opprette emner som flere kan delta i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Et spørsmål jeg ikke finner ut av. Hvordan endrer man evt. avataren sin med et annet bilde enn de som ligger inne som standardbilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 31. mars 2007 Premium Medlem Del Skrevet 31. mars 2007 Bra oppdatering Dag. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Alt er foreløbig veldig uvant, men det går seg vel til...det ser bra ut i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Veldig uvant, men det går seg sikkert til.. Med det samme du holder på så kan du legge til de underforumene vi har maset etter i et år nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja her var det endringer gitt. Veldig uvant ja som folk sier. Som det nok tar noen dager før jeg venner meg til. Forandring fryder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hmm.. er det jeg som ikke har fått med meg noe, eller blir ikke nye/oppdaterte emne-tråder - ikke lenger markert med fet skrift? Dette savner jeg, til tross for at det står i parantens - hvor mange nye innlegg det har kommet, siden sist jeg var innom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er enig med deg der Lars. Skrev i denne tråden om akkurat det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Vi kan jo kanskje flytte hele menyspalten til høyre side - Da slipper vi problemet med scrolling... Se der ja, nydelig! Har vendt meg til dette forumet allerede, men de gamle emoticon'ene savner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gratulerer :cool: Ikke så morsomt grin :grin: som før, men andre har blitt bedre...kanskje :whistle: Lynrask forhåndsvisning forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det ble litt for bredt til 1024 x 768,så jeg endret skjermoppløsningen til 1152 x 864 for å slippe å scrolle sideveis,men skriften og ikonene ble litt for små Men ettersom menyspalten ble flyttet til høyre side kunne jeg gå tilbake til 1024 x768 igjen Så,ja,jeg er fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja, det ble litt bredt (Jeg havnet på ca. 1100), men det er noe som skyldes bildeforumet (eller -ene som det skal bli). Nå klarer vi i det minste å vise et 800 pixel bredt bilde. Over det blir det automatisk sidescrolling av innlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.