Michelle Sandra Aitken Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Snublet over denne mens jeg var inne på Avinors sider. Jeg visste jo om flystevnet, men var ikke klar over at dato var endelig besluttet og publisert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Utrolig bra! Håper den blir like bra som airshowet her i byn. Må nok få tatt meg en tur ned til Stavanger en av dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har alt reservrt den helga i min kalender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Samma her, har holdt av dagen/dagene på kalendern min, det kommer te å bli villt får jeg håpe synd at di ikke vet hva slags fly som kommer dah, eller dem vet vel sikkert det, men det kommer, er jo lixom over ett år te!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Et år kan gå fort, og eg som mista sist Airshow glede meg hvertfall mye til dette. håper at det kommer masse militært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Er ikke vant til å planlegge så lang tid i forveien, opererer vanligvis fra minutt til minutt . Men siste showet jeg var på var verdt besøket. Så her må det ryddes plass, og det er fort gjort, gitt ovenforstående tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Datoene er notert og Canon'en er klar. Jeg gikk glipp av sist show på SVG så bare håpe på at det går greit denne gangen. Men først flyshow på Leuwaarden og forhåpentligvis Edwards AFB eller Nellis AFB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 JESS! Der var den ja! Denne gang skal jeg ikke misse det! Sist gang måtte jeg på korps seminar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det blir nok fett. Men er det ingen airshow i vente i år??? Det blir ingen sommer uten et skikkelig airshow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jepp dato satt av hos meg også. Jeg skal der uansett. Har da heldigvis ikke så lang vei som bla. Steinar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Johan Sjøen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 I tillegg til å sette av dagene i kalenderen noterer jeg: "husk solkrem" Angret bittert på det etter sist show på sola... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Krogtoft Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 I tillegg til å sette av dagene i kalenderen noterer jeg: "husk solkrem" Angret bittert på det etter sist show på sola... Solkrem er et must ja.... sist gang hadde jeg minst 5. grads forbrenning i nakken og på skuldrene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 I tillegg til å sette av dagene i kalenderen noterer jeg: "husk solkrem" Det er en ting man heldigvis bare glemmer èn gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Særlig når flystevnet er på.... Sola!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georg Oftedal Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Særlig når flystevnet er på.... Sola!!! Bra sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kom på en ting, ser at det er et par stykker som kommer langveis fra. Vi skulle vel ikke møtes litt på stevnet? Snakke litt sammen og se fjesene til de som vi skriver og kjefter på her på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Nå har vi fått på plass linken til stevnet , om ingenting annet Den kommer til å være fast link for alle flystevner Sola Flyklubb er involvert i for fremtiden. Jeg kommer med mer info etterhvert som jeg hører noe. Sitter i komiteen i år også. Flystevne i år blir det nok ikke, men SFK har jo som vanlig en introdag på høsten. Jeg hadde håpet å få til et opplegg for barn og ungdom i mai, men pga. jobbforpliktelser (og klubbforpliktelser) så er jeg på etterskudd. Mulig jeg får det til i løpet av året. Da blir det i hvert fall god aktivitet på Sola. Ellers kan jeg melde at det kan være en god idé å være på spotterplass på Sola 6. mai. Hva som kommer kan jeg dessverre ikke røpe, men gammelt og fint er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Er det Dakotaen som kommer en tur innom Michelle? Uansett, lørdag 7.mai er notert og jeg stiller. Hadde vært kjekt ja om du hadde fått til noe for oss ungdom, aldri forsent så lenge det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Datoen er satt hos meg også.. Jeg SKAL... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er det Dakotaen som kommer en tur innom Michelle? Uansett, lørdag 7.mai er notert og jeg stiller. Hadde vært kjekt ja om du hadde fått til noe for oss ungdom, aldri forsent så lenge det kommer. 6. mai passer kanskje best i forhold til det Michelle sikter til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Er det Dakotaen som kommer en tur innom Michelle? Jeg kan avkrefte Dakota, jeg kjenner ikke til at en kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 *bump* Ikke bli så sure for at jeg tar opp emnet igjen... Ser at det har kommet litt mer info på siden, i tilleg til snadder bilder fra sist stevnet.(under SAS04) En annen ting er at det også er en liten film, til høyre i margen. Men, noen som vet hvilke fly som kommer? Sola Airshow 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hvorfor skulle vi bli sure for at du tok opp dette fantastiske emnet Øyvind? Gleder meg noe helt sinnsykt. Bare håpe for all del at SAS ikke får eller skal delta. 355 dager igjen. Ikke et år engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 *bump* Nyheter på Sola Airshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Detta skal bli bra=) Gleder meg som en unge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her også!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Rimestad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det blir garantert like spennende som sist Kopi av sist gang, gjeeeeeesp Vi burde fått litt oppvisning av fly en sjelden ser her i landet, f.eks F-15 og F18 som flyr og viser seg frem Synes eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det skal du ikke være så sikker på. Mye interessant på listen over inviterte Bare husk at det ikke er invitasjonene det står på, heller økonomi og villighet til å delta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror nesten jeg skal bestille flybiletter right away jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ny *bump* - Speakerteamet er nå på plass. Høres ut som en interessant kombinasjon. Jeg fikk ikke vært på flystevnet i Bergen i fjor, så vet lite om autofil-fyrens evner, men Sørung kan mye historisk, og Liland er flink, så dette kan bli bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.