Christian Alden Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Siden det er stor diskusjon angående Boeing eller AIrbus er best. Tenkte jeg at kunne ha en avstemning og se hva flertallet mener! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Heia, Boeing! Første stemmen og greier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Heia Airbus og Europa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Trist at der ikke er flere der stemmer på hedengangne McDonnell-Douglas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Berg Hansen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Helt enig, Thomas! MD-80 er den peneste fuglen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Stemte MD jeg nå Det er pene fly som skiller seg litt ut med T-hale og vinger langt bak på den laange kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Kom igjen Airbus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Go MD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Johansen Bidne Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Det er jo Bombardiers fly som er penest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Å nei! Enda en meningsløs poll... Douglas, McDonnell Douglas, Boeing. Jeg savner Air France som et alternativ. Hva er best av Boeing og DeHavilland???? Savner forresten også svenske SAAB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvis den er så meningsløs, la vær svar på den da. Og Hva skal Air France på listen etter? MD all the way! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Varn Mortensen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Stemte MD jeg nå Det er pene fly som skiller seg litt ut med T-hale og vinger langt bak på den laange kroppen Ja. Kan ikke være mere enig Det er præcis sådan det skal være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Hvor ble det av Tupolev, Antonov og Ilyushin? Savner også Yakovlev og Myascisscev (dere skjønner hva jeg mener selv om jeg ikke klarer å stave det rett?) Min favoritt er klart Antonov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Myasischev. Kommunist-kåre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Og hva med general dynamics, cessna, sukhoi, piper.... Nei, favoritten min er boeing Har ikke sansen for "fly by wire" airbus pga de har ingen personlighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Nei, favoritten min er boeing Har ikke sansen for "fly by wire" airbus pga de har ingen personlighet. Det er vel eg. ikke rare personligheten i noen tonn metall, glass og plast satt sammen i Seattle av Boeing heller vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg stemmer på SAAB 2000 jeg.. synes den er super nice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavard Gjengstø Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Heia DeHavilland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Jepp, blir litt i meningsløseste laget... Øhh... Mangler jo de aller største flyprodusentene; Cessna og Piper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Alden Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ser ut som Boeing vinner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Hadde 146 vært en dame, hadde jeg fridd på flekken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Sett meg i cockpiten på A340-600 anytime! Airbus er fav., selv om MD80 og B744 også er heftige fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Go MD!!!!!!!!!!!!!! Md-80 er ei skikkelig dame! ---------------------- British Airways må kjøpe seg inn i Alkokutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Var jo synd at Aerospatiale manglet da, da de har mange svært nydelige fly med den herligste musikk og flotte kontorer. Men derfor gikk min stemme til Boeing på grunn av deres 757/767. Finere fly finnes det ikke mange av, og det er det beste kontoret jeg noen gang har sett, med en flott kombinasjon av nytt og gammelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Boeing 757 (og spesiellt -200 modellen etter min mening) er virkelig noe av det vakreste i fly-verdenen. B757 gjør seg virkelig som en pin-up på en plakat ja... Sleng på de gamle British Airways fargene (Landor) på en B752 i tillegg, så tenker jeg vi er i mål ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik L. Nilsen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hadde 146 vært en dame, hadde jeg fridd på flekken.... Jøss, vil du ha ei kone som er feit, sur, klumpete og som du skaller hue i hver gang du prøver og komme inn i henne? Velbekomme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.