Gå til innhold

Vinneren av konkurransen er:


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da er dagen for å trekke vinneren av 200 GB ABSplus for PC her.

 

Nå har jeg gitt alle som har betalt inn sin støtte til flightsim.no og på den måten deltatt i konkurransen et vilkårlig nummer. Resultatet ble at det er 125 deltakere.

 

For å finne vinneren må nå Geir Ove (Som har skaffet premien) velge ett tall mellom 1 og 125.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lasse...det var gøy. Det at vi sikkert har sikret denne fin web siden noen minutter til er også morro.

Hørte det var bra respons og det er morro....... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens !

Dette var en hyggelig overraskelse ! Ja, i granskauen er jeg ikke he he he her jeg bor er det bare ett tre og det finnes på Vardøhus Festning der jeg er kommandant for tiden.

Takker for alle hyggelige gratulasjoner og jeg oppfordrer alle som driver med flightsim å støtte opp om denne websiden, den er virkelig god !! Ellers så driver jeg å bygger enda på cocktpiten i kjelleren til konas stor fortvilelse men det blir bra greier og hun går nå på steward kurs he he

Mange hilsner

Lasse

VBX165 """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her jeg bor er det bare ett tre

 

Har hørt det et utall ganger, men har fortsatt vanskelig for å tro det... finnes det noen bilder av dette stedet som tydeligvis er så trasig at ikke engang treene finner veien hit?

(Bare tulla, Vardø er sikkert en ûbersneisen plass å bo på "")

 

Forresten, Gratulerer da vel, Lasse! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...