cptseiersten Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Er dette default Island? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 (endret) Det er med Iceland overhaul pakka fra flightsim.to. https://flightsim.to/file/848/iceland-overhaul Endret 19. februar 2021 av MagTvei 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Et screenshot fra dagens tur fra Gibraltar til Furerteventura med Dash 8-Q400 i P3Dv4. Lanzarote er til høyre og Fuerteventura til venstre. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. april 2021 Del Skrevet 4. april 2021 Nydelig soloppgang på vei inn til Edinburgh 😃 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Blir mer og mer glad i A2A sin comanche 😀 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Litt ymse fra de to siste dagers testing av DCS 2.7 sammen med de andre Arctic Tigers-gutta. 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Heftig! Rett og slett! Hvordan er skyene på ytelsen? Har ikke fått testet 2.7 enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Akkurat nå skrev Jan Reidar Storelvmo: Heftig! Rett og slett! Hvordan er skyene på ytelsen? Har ikke fått testet 2.7 enda. Med de settings'ene jeg kjører så har de i realiteten nada å si. På PG, hvor disse bildene er tatt, så ligger jeg på steady på mellom 45 og 48fps i cockpit'en, ca. 58-60 i F2-mode. Har ikke testa Syria eller Caucasus enda men planlegger det i løpet av helga. Her er settings jeg kjører på. Maskinen er en Ryzen 5-3600 med 32Gb 3200mhz RAM, og et GTX1660Super 6Gb skjermkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 3 minutter siden skrev Marius Sparby: Med de settings'ene jeg kjører så har de i realiteten nada å si. På PG, hvor disse bildene er tatt, så ligger jeg på steady på mellom 45 og 48fps i cockpit'en, ca. 58-60 i F2-mode. Har ikke testa Syria eller Caucasus enda men planlegger det i løpet av helga. Her er settings jeg kjører på. Maskinen er en Ryzen 5-3600 med 32Gb 3200mhz RAM, og et GTX1660Super 6Gb skjermkort. Det låter jo meget lovende Takk for svar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Litt ymse, inkludert katt i solnedgang. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. april 2021 Del Skrevet 22. april 2021 Ble litt forsinket til gårsdagens mission med Arctic Tigers, så måtte ta igjen de andre som allerde var på tankeren. Mens jeg lå og putret rundt på autopilot passet det fint å ta noen bilder. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Tur til Paris med Spitfire 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 30. april 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. april 2021 Fikk meg en fin overraskelse på FL320 over Magdeburg på vei fra München til Trondheim: kondensstriper fra andre fly på VATSIM syns nå i MSFS. Mulig det har gjort det en stund, men det var først nå jeg var såpass tett på i følge TCAS at jeg kunne se det. Her er LOT291 på FL370 på vei fra Manchester til Warszawa. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Den 30.4.2021 klokken 15.56 skrev Chr. L: Fikk meg en fin overraskelse på FL320 over Magdeburg på vei fra München til Trondheim: kondensstriper fra andre fly på VATSIM syns nå i MSFS. Mulig det har gjort det en stund, men det var først nå jeg var såpass tett på i følge TCAS at jeg kunne se det. Her er LOT291 på FL370 på vei fra Manchester til Warszawa. Stemmer - det kom i Sim Update 3 for et par måneder siden. Artig skjermskudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Flyr en rundtur i Franrike for å sjekke ut POIs som kom i WUIV. I dag Normandiekysten. Etretat Chalk Complex @Henrik Nielsensine skip ligger å venter på å få komme inn til Le Havre Pont de Normandie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Småkaldt i Frankrike også God idé å ta en POI-tur, ja! Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 2. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. mai 2021 18 timer siden skrev Dag Baardsen: Stemmer - det kom i Sim Update 3 for et par måneder siden. Artig skjermskudd! Veldig klar over det, altså Det var det første jeg sjekket ut etter den oppdateringen, har flydd siden :D Det jeg mener er at jeg kunne se andres kondensstriper - dette visste jeg ikke at var mulig allerede. Kan hende det bare er synlig i VATSIM. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Dagens fangst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 Brukte nasjonaldagen til noe vettugt, inkludert fyrverkeri! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 9 timer siden skrev Marius Sparby: Brukte nasjonaldagen til noe vettugt, inkludert fyrverkeri! Jeg også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. mai 2021 Del Skrevet 18. mai 2021 Et til. Begynner å få grepet med alle våpensystemer nå, inkludert TGP og HMCS. Hekta 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 MD83 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Nordkapp i MSFS 2020 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 F-16 på SEAD oppdrag over Syria. Bevæpnet med HARM og Mavericks. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. mai 2021 Del Skrevet 24. mai 2021 Ett til. Lærer meg HMCS i A-10C II. DCS 2.7 er helt nydelig! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Er slett ikke så ille å endelig få sette seg ned å fly litt med både ny skjerm og rudder pedals. Masteroppgaven leverte jeg i forrige uke, så her flys det med den beste samvittigheten selv om solen skinner ute. Driver og jager opp og ned Shetland i fin været. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 8. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. juni 2021 Grattis med levert! Den beste følelsen i verden, når tomheten og antiklimakset har gitt seg. Stakkars den som da ikke har et par tre interesser å ta seg til 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Helgelandsbrua ved Sandnessjøen etter World update V. Fin bro, men bilene kjører under. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2021 4 timer siden skrev MagTvei: Helgelandsbrua ved Sandnessjøen etter World update V. Fin bro, men bilene kjører under. Og Trollfjorden er gjenngrodd i åpningen. Dette på tur ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. juni 2021 Del Skrevet 20. juni 2021 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.