Gå til innhold

Tilfeldige skjermskudd tråd


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ha ha ha,  tidenes dårligste timing for min del.  Hadde endelig skaffet meg F-16,  og kastet ut alle "Hunter`ne " (  som jeg syntes tok opp alt for mye plass i hangaren ).  Så under dagens Hunter-samling på Duxford,  stilte jeg med F-16 😵 .  Var en tur oppom formasjonen,  men valgte å trekke meg stille unna,  og fikk med meg en enestående flott oppvisning i formasjonsflyvning,  fra parkeringsplassen  😬

hunt1.jpg

hunt2.jpg

hunt3.jpg

hunt4.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Hehe, hadde dyttet Hunteren inn på langtidslageret selv, men måtte dra den ut igjen i dag,  det så jo for dumt ut med fem A320 i tett formasjon!

Ja det så veldig dumt ut, men jeg hadde begrenset tid til overs,  så jeg valgte å sitte i F-16 å se på det imponerende showet (  det var faktisk imponerende selv om de så ut som A320 ) 🤩.  Forresten,  hvilken gjeng var det som fløy,  og var det forhåndsannonsert at det skulle være flyshow ??

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med de fleste her gjenkjenner denne cockpiten? Når man ikke sloss med andre fly er det gøy med litt testflyging for å se hva div. maskiner kan klare. Strevde en stund med å funne ut hvordan jeg skulle komme over mach 2, men det løste seg fint når jeg kom over 35.000 fot. Deretter var det bare å gi bånn pinne og klatre, til jeg nådde det som til nå er min personelige høyderekord i WT, det gledes.

2041831002_WarThunder_20230312202616.jpg.19543f35bdd981066945640d42e59301.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...