Gå til innhold

Tilfeldige skjermskudd tråd


Anbefalte innlegg

Denne uken ble slutten på en epoke markert på Kjeller, da #680 ble siste F-16 som til å gå igjennom faseservice på Kjeller. Maskinen ble gitt skvadronsmerker, med 331-finflash og lyn på venstre side, og 338-finflash på høyre side. I tillegg ble ventralfinnene "malt" for å markere slutten på 41 år med F-16-vedlikehold på Kjeller. Jeg kunne ikke la være å gjøre en paint til Viperen i DCS.

02.jpg.dabefe4061f55d00f13ef2d424683cdc.jpg

01.jpg.6bf6e1437c4d8fdc5af71dc0f94f3b11.jpg

  • Like 12
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev Fredrik Edvardsen:

Måtte ta en titt på den lokale golfklubben på Guam i kveld - det ser trivelig ut, men helikopterparkeringen har litt å gå på.

04.jpg.6c54c610bdce6b5a6f9ebea1f4d4d716.jpg

De plastikkstolene må være spikra fast i grunnen 🤣

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRJ er ikke helt frisk etter SU5, men det fungerer sånn passe. Liten rundtur fra Køben til Trondheim og videre til Gardermoen.
Husker tilbake til hine hårde da jeg fløy P3D v3.ett-eller-annet, hvor turnaround flighter var ganske enkelt en glemme sak med tanke på OOM. 

Gleder meg som en unge til Fenix og PMDG 737 kommer på vingene!

Screenshot (7).png

Screenshot (8).png

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil HUD på den Tomcaten dog, jeg tror D-modellen, den såkalte Super Tomcat, hadde en relativt avansert HUD, men A- og B-modellene hadde en veldig veldig rudimentær HUD, som ikke viste stort annet enn det helt grunnleggende. For å finne fart og høyde måtte du se på instrumentene i cockpiten. Jeg forstår at de ikke gikk for noen "study level" Tomcat, men syns likvel at de kunne ha gjort seg litt med flid, så en oppstartsvideo av denne og der var det ikke mye som stemte med virkeligheten.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...