Gå til innhold

FLG 2011


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad

Det er jo det som er målsettningen våres Oddvar, og bygge rundt interessen våres, større deltagelse i miljøet= bedre kvalitet om det forvaltes på en fin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenkte på muligheter for bevertning, med tanke på at det ikke finnes noen butikker i "nærliggende" omkrets. Forrige gang fikk vi jo en god avtale med hotellets resturant, vil det bli noe slikt denne gangen også, eller bør vi ta høyde for å ta med oss nudler og vannkoker? :)

 

Man bør også finne en mulighet for å få tak i varmt vann til kaffe, mat etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Det er fikset, kommer på den operative FLG webben, som legges ut sent i morgen. Alt i fra Lan meny i resturangen til LAN priser i Baren til Kaffe avtale hele helgen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Her er litt informasjon som blir publisert på web i morgen.

 

Aldersgrense og regler under FLG.

Det er satt 16 års aldersgrense på FLG, de som er under dette må ha med seg verge eller avtale med FLG crew om dedikert verge under FLG. Vi har null toleranse for mobbing og bruk av Alkohol under 18 år, brudd på dette reglemangt fører til umiddelbar bortvisning fra FLG uten refusjon av deltager avgift.

 

Alle som har med Verge må fylle ut informasjons skjema på kontaktinformasjon på verge.

 

Det er ikke lov og ha med elektriske artikler som ikke er relatert til PC utstyr, kopiering av programvare med rettigheter er ikke lov, det er ikke lov og røyke i lokalene, alle skal innordne seg etter de instrukser som gis fra dedikert sikkerhets Crew som har Security Badge.

 

Øverste beslutnings myndighet for FLG er Geir Ove Finstad og Fred Solli.

 

Mat og drikke under FLG.

 

Det gis spesial priser på mat og drikke under FLG, prisene er redusert med sponsor fra Hotellet.

 

Det vil være mulighet for og inngå kaffe avtale for kr. 100 for hele helgen. Prisen for en kopp kaffe er kr. 15.- Brus kr.20.-Chips kr. 20.- Sjokolade kr.20.- Pølse i brød kr.30.- Baguette kr.45.- Dagens middag kr.100.- Det er reduserte priser i baren for de som trenger Jet Fuel og er over 18.

 

Hvordan sove under FLG.

 

Det stilles eget rom for soving på gulv for deltagere, det er ikke lov og sove i lokalet der hvor PC oppevares. Skal dette rommet benyttes må en av Crew verifisere at du går inn og ut av dette rommet. Verifiseringen gjøres ved at Badge leveres Crew. Det er egne FLG priser på hotellrom.

 

Hva vist jeg bare ønsker å stikke innom FLG

 

Ved og vise betalt inngangs billett på flysamlingen vil du kunne slippe inn på FLG Lan lokalet.

 

Hvor foregår Foredragene

 

Foredragene foregår på flysamlingen. Der kommer du inn ved og vise din Badge.

 

Når får jeg min Badge

 

Denne får du ved ankomst ved å henvende deg til Crew. Kravet er at du har betalt deltager avgift som tidligere annonsert.

 

Hva må jeg ha med av ledninger.

 

Du må ha med deg en nettverks kabel 3 meter. Og strøm padde til ditt eget forbruk. Du får et stk strøm kontakt og et stk kontakt og plugge din nettverks kabel inn i.

 

Hvordan kan jeg benytte meg av DC 10 simulatoren.

 

Du kan booke deg tid på flysimulatoren ved og skrive deg opp på liste hos Crew. Til deg som ønsker og forhånd booke plass så sender du en mail til Gofi@hatteland.com

Det koster kr. 300.- pr person for 55 minutter i simulatoren, da får du fly 20 minutter, sitte som FO i 20 minutter og de siste 15 minuttene på klapp. Det tas forbehold om at simulatoren er teknisk operativ denne dagen. Transport må arrangeres på egen måte, men vi vil ha sjåfør tilgjengelig for transport mot betaling. 150.- tur retur. Det transporteres 3 stk hver 30 minutt. Du er selv ansvarlig for og komme deg til simulatoren i tide.

 

Vell møtt

 

PÅMELDING TIL FLG2011 ER NÅ STOPPET

 

Vi er nå 50 stk på Lanet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fra vestlandet? Jeg kjører en klasse B lastebil, som er så og si tom (bare mitt utsyr på) fra Stavanger på fredagsmorgenen, kan fint ta det med til Oslo, men jeg skal hjem til Molde på søndag, så da må du evt finne andre returmuligheter for utstyret. Men, å f.eks betale kun returen er billigere enn begge veier ;)

 

(Hvis andre fra Stavanger kunne tenkt seg frakt av ustyr én vei free of charge, send meg en PM. Retur må dere sørge for selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Da er web side lagt ut med info. alle oppdateringer for oss i crew vil fra og med nå skje på denne siden, foruten av bekreftelse på betaling som gjøres i morgen tidlig på mail.

 

Vi går nå inn i de siste dagers forbredelse og det vil være begrenset hvor mye vi kan svare på fora etc.

 

oppdateringer finner du her. www.flightsimlan.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten! Her hjemme i Trondheim ser man iallefall fram til en fantastisk helg! :)

 

Er det forresten noen andre som regner med å ankomme OSL ca. kl. 12:00 på fredag? Hvis vi blir en liten gjeng så kan vi muligens spørre pent om noen kunne tenke seg å gi oss skyss bort til lokalet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Jeg håper og ha betalings bekreftelser fra Flysamlingen i morgen, de er bare så ekstremt treige, men dette fikser vi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne tråden til en litt sær forespørsel.

 

Er det noen som skal på FLG som tilfeldigvis har en TRACK IR Clip å låne på FLG. Hjelpes, jeg kan jo ikke finne min....

:)

 

Har allerede reisefeber. Dette skal bli gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...