Gå til innhold

Nya siten suger!


Marcus Johanson

Anbefalte innlegg

Hej!

 

Jag har inte loggat in på Flightsim.no på ett tag och märkte

precis att den blivit uppdaterad.

 

Tyvärr måste jag säga att uppdateringen inte var lyckad i vissa

avseenden.

 

Den gamla siten var mycket enklare att se, dvs. det var bättre Font-val där!

 

Så vad tycker ni andra? Jag kanske har missat någon tråd där ni redan talat om detta?

 

 

Mvh

 

 

 

Marcus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synes det kunne ha vært uthevet skrift på nye innlegg

 

Akkurat det skjønner jeg ikke hvorfor det ikke har blitt tatt tak i allerede. Er jo en meget vital "funksjon" som jeg savner dypt. Er håpløst å titte bort på den røde "antall nye poster"-teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si: hatten av til Dag for å drive en så flott internet site med masse info og muligheter.

 

Så slutter jeg meg til koret som savner uthevet tekst på nye innlegg, det er ikke intuitivt å lete etter de røde små tallene i parantes midt på linja. Klart man kan lære seg til alt, men meningen var vel at siten skulle bli bedre.

 

Jeg trodde at det med uthevet skrift skulle komme, men er skuffet nå over at det ikke er det.

 

Syntes også at alt langs høyre kanten bare er yalla, (særlig shout box) noe som får laptoppen min til å måtte scrolle horisontalt.

 

Syntes også at profil linken var mye bedre før, et klikk på navnet og du fikk opp all info du trengte, nå er det flere klikk som skal til.

 

Jeg sier som en kjent reklame "det enkleste er ofte best"

 

Men at siten suger blir å ta litt hardt i..

 

Det tar lengere tid å komme seg rundt på siten, og lengere tid å finne det man leter etter på hver side fordi man blir overlesset med info. Tror ikke dagens flightsim.no ville vinne noen designer pris nei. Det burde ikke være nødvendig å ha all den info på hverside når man først har gått inn i et spesielt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som gjør meg oppgitt er regelen om 800x600 på bilder. Stilen er grei nok, men regelen om bildestørrelse er frankly speaking temmelig idiotisk.

 

Agree.

 

Nå er det ikke sikkert så mange kommer til å savne det, men jeg blir ikke å poste bilder her før det er mulig å poste bilder med oppløsning 1024xXXX, uten at man må scrolle sidelengs for å se hele bildet. Så jeg holder meg på FTG og VOZ enn så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det går raskere rundt på siten enn før. Jeg bruker hovedsakelig Mine Favoritter funksjonen, hvor jeg har lagt til de forum emnene jeg faktisk leser. Istedenfor å gå innom Kaffekroken, lese 2-3 nye poster der, så neste forumet, så neste forum, får jeg bare en liste med alle topicene som har fått nye innlegg og bare i de forumene jeg er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...