Marcus Johanson Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hej! Jag har inte loggat in på Flightsim.no på ett tag och märkte precis att den blivit uppdaterad. Tyvärr måste jag säga att uppdateringen inte var lyckad i vissa avseenden. Den gamla siten var mycket enklare att se, dvs. det var bättre Font-val där! Så vad tycker ni andra? Jag kanske har missat någon tråd där ni redan talat om detta? Mvh Marcus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jag kanske har missat någon tråd där ni redan talat om detta? Så til de grader... Resultatet var vel at tilvenning må til, men at forumet både har blitt bedre og mer lettvindt.. Dette synes i allefall jeg.. Dag og teamet har gjort en fabelaktig god jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg syntes også det nye forumet var uoversiktlig da det kom, men nå som jeg er vant til det er det minst like bra som det gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 2 dager er det du trenger for â venne deg til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 2 dager er det du trenger for â venne deg til det. Jepp! Samme her. Synes det var fælt i starten, men det er faktisk en god del bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg synes det nye forumet har blitt bedre. Men synes det kunne ha vært uthevet skrift på nye innlegg Eneste jeg finner som man kan pirke på. Jo, youtube filmene funker ikke i FF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jo' date=' youtube filmene funker ikke i FF [/quote'] Funker fint her.. kan være du trenger en codec eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Youtube funker ikke i FF her heller. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Funker her.... Må være ett Codec problem tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men synes det kunne ha vært uthevet skrift på nye innlegg Akkurat det skjønner jeg ikke hvorfor det ikke har blitt tatt tak i allerede. Er jo en meget vital "funksjon" som jeg savner dypt. Er håpløst å titte bort på den røde "antall nye poster"-teksten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Synes generelt sett det nye forumet er bedre enn det forrige, men er langt fra optimalt. Jeg har mye mere sansen for forumet de har på http://win-xp.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Men ser du til venstre er det noen mapper som er gule hvis det er noe nytt og hvite hvis det ikke er noe nytt. Så enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og alle nye poster er merket med "NEW" til venstre for tittelen i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det eneste som gjør meg oppgitt er regelen om 800x600 på bilder. Stilen er grei nok, men regelen om bildestørrelse er frankly speaking temmelig idiotisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis man syns det nye forumet er vanskelig, så har man problemer med å lære. Selvfølgelig er ikke alle ting der det var før og det har kommet mange nye funksjoner, men det tar da for all del ikke lang tid å mestre dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Først må jeg si: hatten av til Dag for å drive en så flott internet site med masse info og muligheter. Så slutter jeg meg til koret som savner uthevet tekst på nye innlegg, det er ikke intuitivt å lete etter de røde små tallene i parantes midt på linja. Klart man kan lære seg til alt, men meningen var vel at siten skulle bli bedre. Jeg trodde at det med uthevet skrift skulle komme, men er skuffet nå over at det ikke er det. Syntes også at alt langs høyre kanten bare er yalla, (særlig shout box) noe som får laptoppen min til å måtte scrolle horisontalt. Syntes også at profil linken var mye bedre før, et klikk på navnet og du fikk opp all info du trengte, nå er det flere klikk som skal til. Jeg sier som en kjent reklame "det enkleste er ofte best" Men at siten suger blir å ta litt hardt i.. Det tar lengere tid å komme seg rundt på siten, og lengere tid å finne det man leter etter på hver side fordi man blir overlesset med info. Tror ikke dagens flightsim.no ville vinne noen designer pris nei. Det burde ikke være nødvendig å ha all den info på hverside når man først har gått inn i et spesielt forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det eneste som gjør meg oppgitt er regelen om 800x600 på bilder. Stilen er grei nok, men regelen om bildestørrelse er frankly speaking temmelig idiotisk. Agree. Nå er det ikke sikkert så mange kommer til å savne det, men jeg blir ikke å poste bilder her før det er mulig å poste bilder med oppløsning 1024xXXX, uten at man må scrolle sidelengs for å se hele bildet. Så jeg holder meg på FTG og VOZ enn så lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Først må jeg si: hatten av til Dag for å drive en så flott internet site med masse info og muligheter. Amen! Hvis noen fortjener en medalje, så er det Dag for at han orker å ha oss klagehuer her inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg syns det går raskere rundt på siten enn før. Jeg bruker hovedsakelig Mine Favoritter funksjonen, hvor jeg har lagt til de forum emnene jeg faktisk leser. Istedenfor å gå innom Kaffekroken, lese 2-3 nye poster der, så neste forumet, så neste forum, får jeg bare en liste med alle topicene som har fått nye innlegg og bare i de forumene jeg er interessert i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.