Gå til innhold

"ATIS telefonen"


Geir G

Anbefalte innlegg

Telefonsentralen vår er slik at dersom det ikke svarer etter noen få ring kommer du automatisk til sentralbordet eller lufthavnvakten. (Hvis sentralbordet er ubetjent).

 

Antar at det var flere som ringte samtidig, derfor fikk du A.S på tråden ""

 

ATIS på ENBR har vært på dette nummeret i flere år, lenge før AIS-kontoret ble nedlagt.

 

Både ENBO og ENGM har VOLMET pr. telefon, sikkert flere som jeg ikke har i farten.

 

Mvh,

Kjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært gratis. Det hadde vært noe det ""

 

Hadde jeg drevet en slik telefon skulle den aldri i verden vært gratis. Tenke seg til hvor mange fs-ryttere som hadde nedringt telefonen i løpet av en dag. Med mindre de har ultramange inn-linjer, ville jo dette i verste fall ha sperret for folk som virkelig hadde hatt behov for det og som i så fall måtte vente til folk hadde hørt sitt... Burde koste 10,- pr svar. -Med mindre om man kommer til lufthavnvakta da... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert så mange ville ringt til den prisen heller, da.

Man kan ikke sette skyhøye priser, da mister man kunder.

Selger et konditori små, vanlige boller til 50 kr pr. stk, kan de gi opp å få kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...