Geir G Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei alle sammen! Jeg lurte på om det var flere steder enn i Bergen hvor en kan ringe til ATISen? 55998123 This is Bergen, Flesland airport information......" Finnes det noe slikt for foreks. ENGM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ringer, og kommer til lufthavnvakten. "Dette er lufthavnvakten, hva kan jeg hjelpe deg med?" Trodde jeg kom rett til ATIS infoen. Hva gjør jeg videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Spør etter ATISen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er lenge siden dette nummeret virket, overaskelsen min ble stor da jeg ikke kom til automatisk ATIS melding, og hun som svarte visste verken hva ATIS eller METAR var. Briefingtjenesten er nedlagt på de fleste flyplassene nå fordi Avinor vil tjene penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den virker av og til, er ikke så lenge jeg satt på skolen og hørte på ATIS via tlf.. Og vi ringte vel den på den pizza kvelden? Eller hva Geir? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den virker nå!...Ringte nettop..Drit fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe, den pleier å funke Men tilbake til spørsmålet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sjekk telefonlisten på www.bak.no Der finner dere telefonnumre til tjenester på Flesland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Telefonsentralen vår er slik at dersom det ikke svarer etter noen få ring kommer du automatisk til sentralbordet eller lufthavnvakten. (Hvis sentralbordet er ubetjent). Antar at det var flere som ringte samtidig, derfor fikk du A.S på tråden ATIS på ENBR har vært på dette nummeret i flere år, lenge før AIS-kontoret ble nedlagt. Både ENBO og ENGM har VOLMET pr. telefon, sikkert flere som jeg ikke har i farten. Mvh, Kjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Har du de telefonnummerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dritkult!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Værnes har også dette, 74844100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Søkte litt, men fant ikke telfonnummeret til ENGM ATIS... Anyone? Noen med TLF til Vigra ATIS? (om den eksisterer ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kom over Sola ATIS: 51658249 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hvor mye koster det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ja, det lurer jeg på òg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Dahl Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ser jo ut som et vanlig nummer, så jeg regner med det er vanlig takst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Skulle vært gratis. Det hadde vært noe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, dette var råfett! Kult om noen hadde funnet Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Myran Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Psst.... 64813666 Mvh Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 takker, hører på nå! drit fett! Blir å ringe når jeg skal lande på div flyplasser, på mulitserveren da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skulle vært gratis. Det hadde vært noe det Hadde jeg drevet en slik telefon skulle den aldri i verden vært gratis. Tenke seg til hvor mange fs-ryttere som hadde nedringt telefonen i løpet av en dag. Med mindre de har ultramange inn-linjer, ville jo dette i verste fall ha sperret for folk som virkelig hadde hatt behov for det og som i så fall måtte vente til folk hadde hørt sitt... Burde koste 10,- pr svar. -Med mindre om man kommer til lufthavnvakta da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ikke sikkert så mange ville ringt til den prisen heller, da. Man kan ikke sette skyhøye priser, da mister man kunder. Selger et konditori små, vanlige boller til 50 kr pr. stk, kan de gi opp å få kunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Haha.. ser for meg at flyplassvakta setter stor pris på å bli ringt ned av oss flightsimmere som skal teste om det funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har du hente priseksempelet fra et gjennomsnittlig utsalgssted på Gardermoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavard Gjengstø Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mye og ringe til her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavard Gjengstø Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hadde vært tøft om noen hadde det til Sandane.(anda) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Anda har ikke ATIS og for å få værmeldingen er du vel nødt til å ringe AFIS eller flyplasstjenesten og be om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haavard Gjengstø Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Takk Eirik.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.