Inge Jenstad Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg vet at dette temaet har vært diskutert før og at det har kommet "fixer" for dette. Men etter siste upgrade har disse toppene/tårnene kommet tilbake. Jeg mottar gjerne tips fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Det er et kjent problem som ble mye verre etter Usa-oppdateringen. Finnes over hele verden selv uten noe i communitymappa. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Jepp, jeg har dem hos meg også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Her og.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Vi får håpe på en fix i neste Asobo oppdatering! Ikke bra som det er nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Det må være noe som har kommet i senere tid, for det var ikke der tidligere. Var der i begynnelsen, men så ble det borte etter en oppdatering. Pussige greier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2021 Ja kom et alvorlig utbtrudd av spikes ved siste oppdatering og det er rapportert inn i bøtter og spann så forhåpentiligvis kommer det en fixpå dette før neste oppdatering/rasering 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 (endret) Ser ut som at denne fikser "spikes" : https://flightsim.to/file/5167/scenery-glitch-fixes-for-update-1-12-13-0 Edit: Så så bra ut til å begynne med, men de kom tilbake etterhvert, sukk.. Endret 2. januar 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Det publiseres en del lokale fix, men ingen globale. Fremdeles ser norske fjell fra Møre og nordover som de har ligget under isbreer slik som dem i sør-norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Slik så kystlinjen ved Arendal, Grimstad og Kristiansand ut på vei fra Haugesund. Kan virkelig ikke huske at det var såpass mange fjelltopper der.... ser veldig dumt ut. Var også slik ved innflygning til Haugesund Kan ikke si at dette ØKER realismen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Har lagt vekk MS2020 intill videre og flyr P3D V4.5 og PMDG B737-800. Den fungerer perfekt. Asobo må nok begynne å få noe på plass etterhvert men jeg tror det tar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Disse toppene er faktisk borte hos meg nå, etter at jeg la inn fixen jeg nevnte i posten ovenfor. Men kystene er fortsatt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Gå inn her og stem opp problemet med kysten: https://forums.flightsimulator.com/t/coastline-glitch-water-creeping-up-coasts-cliffs/328532 Og forsåvidt også det globale problemet med mesh/rare topper: https://forums.flightsimulator.com/t/spikes-on-terrain-and-and-mesh-problems-global/338732 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 14 minutter siden skrev Ø.C.H.: Gå inn her og stem opp problemet med kysten: https://forums.flightsimulator.com/t/coastline-glitch-water-creeping-up-coasts-cliffs/328532 Og forsåvidt også det globale problemet med mesh/rare topper: https://forums.flightsimulator.com/t/spikes-on-terrain-and-and-mesh-problems-global/338732 Takker, det er nå gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Heldigvis kan jeg drive med scenerydesign inntil de fikser elendigheten... 😇 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 På gårdagens dev update så står det helt øverst i artikkelen at det jobbes med en fiks som ordner disse toppene globalt, og at vi kan forvente en oppdatering i løpet av noen dager. https://www.flightsimulator.com/january-7th-2021-development-update/ 4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 40 minutter siden skrev Andrew Thomsen: Heldigvis kan jeg drive med scenerydesign inntil de fikser elendigheten... 😇 Det ser ut til at de fleste har alternativer til FS2020 inntil videre. Jeg, for min del, er helopptatt med DCS A-10CII og F-16 modulene for tiden. Ser ut til at det blir en stund til Asobo får skikk på simulatoren og at 3. parts utviklere får en brukbar SDK til fly. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Ja, jeg ler litt når jeg ser på upcoming development update, de får bare holde på. Laster jo selvfølgelig den ned og sjekker men, nye feil dukker vel opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 42 minutter siden skrev Morten Aalberg: Ja, jeg ler litt når jeg ser på upcoming development update, de får bare holde på. Laster jo selvfølgelig den ned og sjekker men, nye feil dukker vel opp! Alltid håp i hengende snøre vet du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Tok en kjappis fra Hamar til Gardermoen i sted. I det fjerne så jeg en svær spike foran 19R, men forsvant da jeg nærmet meg?!? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Rune, Har det vel enklere enn mange av dere da jeg kan konsentrere meg om modeller og flyplasser mens fjellene blir til røykfrie vulkaner og vannet renner opp; rart ikke MDG har tatt fatt i dette forlengst, men de sitter vel alle fast i en elektrisk bakevje. Asobo får bare ta den tiden de trenger, og i mellomtiden kjører jeg og litt tog, spiller first person shooters, vurderer DCS og er slettes ikke gretten, men det skyldes vel en single malt... 😂 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 25 minutter siden skrev Andrew Thomsen: Rune, Har det vel enklere enn mange av dere da jeg kan konsentrere meg om modeller og flyplasser mens fjellene blir til røykfrie vulkaner og vannet renner opp; rart ikke MDG har tatt fatt i dette forlengst, men de sitter vel alle fast i en elektrisk bakevje. Asobo får bare ta den tiden de trenger, og i mellomtiden kjører jeg og litt tog, spiller first person shooters, vurderer DCS og er slettes ikke gretten, men det skyldes vel en single malt... 😂 Andrew, ble vi ikke enige om å holde politikken borte fra dette forumet? Er ellers heller ikke gretten og opptatt med simracing i Automobilista2 og stemmer MDG eller SV. Skål! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. januar 2021 Tror jeg tar meg en dobbel malt Andrew. Jeg kan verken fly eller utvikle uten skjermkort. 😆🤣 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. januar 2021 Denne her fungerer faktisk ble mye bedre hos meg det jeg kunne se ved en rask test rundt Kjevik der var terrenget "normalt" igjen Takk for tips https://flightsim.to/file/5167/scenery-glitch-fixes-for-update-1-12-13-0 FØR Etter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Ser bra ut det der, men for min del legger jeg bort alle midlertidige fixer inntil Asobo tar grep. Er og den fare at når de tar grep, blir alt galt (igjen) fordi man glemmer å ta bort alle midlertidige fixer... er lik ond sirkel. Fordøyer alt dette da med en MacLeod's 😇 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Den 2.1.2021 klokken 19.02 skrev MagTvei: Ser ut som at denne fikser "spikes" : https://flightsim.to/file/5167/scenery-glitch-fixes-for-update-1-12-13-0 Edit: Så så bra ut til å begynne med, men de kom tilbake etterhvert, sukk.. Har tatt et par korte turer her hjemme på berget med denne installert. Og det ser ut som om den har ryddet godt opp i spikes. Men har ikke testet dette mye ennå... 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 (endret) Fix kommer 26. jan: "One issue which was of concern, “Spikes on Terrain”, has been fixed and is in testing before it is rolled out." https://fselite.net/news/microsoft-flight-simulator-development-update-jan-14th-2020/ Endret 16. januar 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.